May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۵۴۰
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
مولدسازی دارایی‌های راکد از زمانی که به صورت عمومی اعلام شد در فضای رسانه‌ای و افکار عمومی به موضوعی مهم و حساس تبدیل شد و حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرد. رویداد کیش اینوکس که در کشور به عنوان مرجعی برای گرد هم آوردن بازیگران صنعت مالی کشور شناخته می‌شود بستر مناسبی است تا این موضوع توسط سازمان خصوصی سازی کشور بیش از پیش برای رسانه‌ها و صنعت مالی کشور روشن شود. به همین خاطر آقای رضا امامی سرپرست اداره روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل سازمان خصوصی سازی در نشست خبری رویداد کیش اینوکس 2023 به بیان ماموریت‌های این سازمان در این رویداد پرداخت.

رضا امامی در خصوص موضوع مولدسازی اموال راکد دولت گفت: موضوع مولدسازی را من پیشنهاد می‌کنم از زاویه حل مسئله به آن نگاه کنیم، پنلی که سازمان خصوصی‌سازی برای آن دیده شده در روز دوم این رویداد حتماً پربار خواهد بود. حتماً دوستان رسانه حضور پیدا بکنند و کمک بکنند به این موضوع از زاویه حل مسئله قطعاً سازمان خصوصی‌سازی پذیرای این نظرات، انتقادات و همین‌طور برای بهبود مستمر هست و انشاالله کاری بکنیم در کنار همدیگر که این فضا کمک بکند به صنایع کشور. خلاصه پروژه‌هایی که در دل خودش اشتغال هست، حل نقدینگی در مملکت هست و خیلی از مزیت‌هایی که اینها پنهان مانده.

 

 

همچنین امامی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام در کشور مطالبه‌گری مردم درباره این موضوع گفت: با آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های راکد و پروژه‌های نیمه‌تمام دولت اگر ماده پانزده را دوستان روی آن تمرکز کنند خیلی آنجا به بحث رسانه فرهنگ‌سازی توجه ویژه شده. خواهشم از دوستان و جناب آقای حمیدیان عزیز این هست که از زاویه دید حل مسئله در کنار فیلد دانش‌بنیان‌ها به این موضوع مهم نگاه بکنیم. خود منطقه آزاد کیش پروژه‌های نیمه‌تمام زیاد دارد، خود مناطق آزاد مسائل مختلفی در مورد پروژه‌های نیمه‌تمام دارند.

 

بیشتر بخوانید:

نگاه کیش اینوکس 2023 به آن‌ سوی مرزها (+فیلم)

 

بیاییم در مورد این مسئله در همین رویداد نشست‌های مختلف از زاویه دید مختلف به آن نگاه کنیم کمک بکنیم به جریان اصلی مطالبه‌گری آن موضوع گفتمانی مردم در حوزهٔ اشتغال، در حوزه حل‌شدن پروژه‌های نیمه‌تمام. قطعاً در مورد مولدسازی بحث‌ها و انتقادات زیادی منتشر شده اما از زاویه مزایایش خیلی‌خیلی این موضوع مغفول مانده و یکی از مأموریت‌های اصلی من همین هست که وارد این فضا شدم و واقعاً کمک دوستان را می‌طلبد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: