مدیرکل روابط عمومی شورای عالی مناطق آزاد عنوان کرد:
کد خبر: ۴۰۳۵۶۹
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
اقتصاد ایران طی سالیان گذشته تحت تاثیر ناترازی ها و نوسانات شدید قرار گرفته است که حل این مسائل و عبور از بحران های ناشی از آن نیازمند همت و عزم ملی و تغییرات اساسی در رویکردهای اقتصادی حاکمیت می باشد. کم توجهی به اصلاحات اقتصادی در سال های گذشته در کنار فشارهای ناشی از تهدیدهای بین المللی منجر به تشدید حرکت موتور های تورم زا، افزایش رشد نقدینگی و کاهش نرخ رشد اقتصادی شده است. به همین جهت برگزاری رویداد کیش اینوکس به عنوان بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور در سال‌های اخیر اهمیت دوچندان پیدا کرده است. این رویداد تا جایی اهمیت پیدا کرده است که مجید رفیعی مدیر کل روابط عموم و امور بین‌الملل شورای عالی مناطق آزاد از دبیر رویداد کیش اینوکس 2023 تقدیر کرد.

تلاش دبیر کیش اینوکس 2023 ستودنی است (+فیلم)

مجید رفیعی درباره اهمیت کار دبیر کیش انوکس 2023 گفت: هفت سال، هشت سال، نه سال، یک کاری را می‌کند دیگر باید خسته شود و اصلاً شاید فاز کاری خود را عوض کند منتها جناب حمیدیان سال‌هاست این کار را دارند انجام می‌دهند؛ اما همچنان پرقدرت و شاید هر سال با آن شور و حرارت خودش بدون اینکه ذره‌ای از کیفیت کار کم بشود دارند کار را ادامه می‌دهند واقعاً باید خداقوت گفت به ایشان کسی اگر صرفاً نگاهش اقتصادی هم باشد در این مدت می‌تواند لاین خود را عوض کند و اصلاً یک کار کم زحمت تری را بردارد. اما خب این نشان می‌دهد که ایشان بالاخره دغدغه دارند و در این حوزه از افرادی هستند که انصافاً کارشان را به‌خوبی انجام می‌دهند.

 

 

همچنین ایشان با اشاره به نزدیک بودن روز کیش خاطر نشان کرد: من بدون تعارف می‌گویم جناب سرهنگی تمام مباحث را فرمودند به‌عنوان مدیرعامل محترم منطقه آزاد کیش. من فقط یک نکته می‌خواستم بگویم با اجازه ایشان این ایام نمایشگاه تقریباً نزدیک هست به روز کیش یعنی بیستم آبان‌ماه روز کیش را در تقویم رسمی ثبت شده ما یک کاری را داریم در دبیرخانه پیگیری می‌کنیم، جهت‌گیری را فرمودند مباحث اقتصادی با حضور جناب آقای عبدالملکی دبیر محترم دبیرخانه فضا و اصولاً تمام تلاش‌های مجموعه مناطق آزاد رفته به سمت جذب سرمایه‌گذار با نمایشگاه‌های مختلف و اتفاقاتی که دارد در داخل و خارج میفتد.

 

بیشتر بخوانید: از حضور پررنگ بانک‌ها تا سورپرایز شرکت کنندگان در کیش اینوکس 2023 (+فیلم)

 

رفیعی در پایان صحبت‌ای خود خبر از جشنواره رسانه‌ای داد و گفت: من می‌خواستم همین‌جا از جناب سرهنگی این اجازه را بگیرم داریم یک کاری را طراحی می‌کنیم تحت عنوان جشنواره رسانه‌ای با موضوع مناطق آزاد این فرصت جشنواره و نمایشگاه اینوکس فرصتی هستش که دوستان تولید محتوای جدید با رویکرد پیشبرد اهداف مجموعه‌های مختلف اقتصادی خصوصاً مناطق آزاد را دارند. من اجازه می‌خواهم جناب آقای سرهنگی که در واقع از ایشان بخواهم در آن طراحی که داریم می‌کنیم بخشی از جوایزی که برای آن جشنواره در نظر می‌گیریم موضوعش برای نفرات برتر این جشنواره که از این جمع تعداد قابل‌توجهی با ارسال آثار حالا رونمایی می‌شود پوستر و اینها از این جمع ما یک تعداد زیادی را خلاصه آن رویداد داشته باشیم موضوع تسهیل سفر به کیش و در جوایزشان ما فاصله بگیریم از موضوعات نقدی و برویم به این سمت عزیزان دیگری هم هستند که قول می‌گیریم از آنها و کار را با کمک شما بتوانیم خیلی خوب انجام بدهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: