کد خبر: ۴۰۳۶۰۲
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
رئیس پلیس فتا خوزستان از دستگیری شیادی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی دختران نوجوان میکرد، خبر داد.

کابوس دختران نوجوان در فضای مجازی

سرهنگ علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: طی مراجعه والدین دختر نوجوانی به این پلیس عنوان کردند که دختر آن‌ها پس از اغفال توسط فردی شرور و با استفاده از عکس‌های خصوصی که از وی بدست آورده، اقدام به تهدید و انتشار آن تصاویر در سایت‌های مستهجن نموده که این موضوع ضمن هتک حیثیت خانواده و بر هم زدن آرامش آنان، موجب افسردگی دختر نوجوان آنان شده است.

او می‌گوید: بخاطر احتمال وقوع قتل‌های ناموسی و درگیری دسته جمعی، موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد شرور شده و طی یک عملیات پلیسی ضمن هماهنگی و اخذ نیابت از مقام قضایی، متهم در شهرستان تهران دستگیر شد و در ادامه همراه تجهیزات کشف شده به پلیس فتا خوزستان دلالت گردید.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در بررسی تجهیزات و تلفن‌های همراه توقیفی از متهم توسط اداره ادله دیجیتال این پلیس، مشخص گردید این مجرم، از طریق فضای مجازی بیش از صد نفر از دختران نوجوان را با وعده‌های اغوا کننده مانند ازدواج، اغفال نموده و پس از اخذ تصاویر شخصی، از قربانیان سو‌ء استفاده می‌کرد. متهم نیز پس از اقرار به جرائم خود به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی گردید.

رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: خانواده‌ها مراقب فعالیت کودکان و نوجوانان خود در فضای سایبری باشند و ضمن آموزش به نوجوانان، از آنان بخواهند که به هیچ وجه تصاویر خصوصی خود را در فضای مجازی برای افراد ناشناس ارسال ننمایند و در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: