April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۷۶۰
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0
تولید زغال سنگ چین طی 9 ماه نخست سال 2023 میلادی به 3.4 میلیارد تن رسید که سه درصد بیش از عملکرد مدت مشابه سال قبل بود. هر چند تولید این ماده معدنی طی ماه سپتامبر با کندی رشد همراه شد.

رشد کند تولید زغالسنگ در سرزمین اژدهای زرد؛ تولید به 3.4 میلیارد تن رسید/جهش 73درصدی واردات زغالسنگ چین

رشد کند تولید زغالسنگ در سرزمین اژد‌های زرد؛ تولید به ۳.۴ میلیارد تن رسید جهش ۷۳ درصدی واردات زغالسنگ چین
به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، به نقل از وب سایت China daily، چین طی ۹ ماهه نخست سال ۲۰۲۳ میلادی، توانست ۳ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تن زغال سنگ تولید کند که رشد ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی نشان می‌دهد.

این در حالی است که میزان تولید این ماده معدنی طی سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی با رشد ۰.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۳۹۰ میلیون تن رسید.

جهش ۷۳ درصدی واردات

چین از ابتدای ژانویه تا پایان سپتامبر سال جاری میلادی واردات ۳۵۰ میلیون تن زغال سنگ را به ثبت رساند که حاکی از جهش ۷۳.۱ درصدی نسبت به ۹ ماهه نخست سال ۲۰۲۲ میلادی است.

چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و واردکنندگان زغال سنگ جهان به شمار می‌رود. علاوه بر این، چین نقش مهمی در تعیین قیمت این محصول در بازار‌های جهانی نیز ایفا می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: