April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۸۳۸
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
0
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با صدور پیامی ولادت امام حسن عسگری(ع) و سی وهفتمین سالروز تاسیس موسسه را تبریک گفت .

پیام تبریک مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع) و سی وهفتمین سالروز تاسیس موسسه

متن پیام به این شرح است:

حضور ارزشمند سهامداران محترم، همکاران گرامی و مردم شریف ایران
سلام علیکم
بدون تردید، جلب رضایت مشتریان محترم، سهامداران و ذینفعان گرانقدر موسسه همواره از اهداف و برنامه‌های موسسه بوده است که به لطف خداوند مهربان و نقش پررنگ همکاران فعال، خدوم، علاقمند، دلسوز، کوشا و صادق، تاکنون مسیر اعتلا و پیشرفت موسسه با شتاب و حداکثر توان در حال طی شدن است، اما نکته مهمی که باید آن را در نظر گرفت این است که تک تک ما در صف و ستاد برای رسیدن موسسه اعتباری ملل به قلل رفیع نظام بانکی و اقتصادی، باید هر روز با سرعت بیشتری به کار خود ادامه دهیم و بدون توقف تا رسیدن به نقطه تعالی و استمرار موفقیت، از هیچ تلاشی فروگذار ننماییم… ان شاالله.


شهریور سال جاری اگرچه، با اتفاقی سنگین و بسیار تلخ همراه شد و موسسه اعتباری ملل یکی از ستون‌های اصلی خود قائم مقام فقید موسسه شادروان حاج محمدرضا مروجی را که بی شک بواسطه سال‌ها تلاش خالصانه و تواضع و فروتنی که داشت میتوان یکی از پرچمداران این مجموعه نام نهاد را از دست داد، ولی بی شک این راه ادامه دارد و مدیری قابل و شایسته با تمام توان این بیرق را در دست خواهد گرفت و این مسیر پر پیچ و خم را ادامه خواهد داد تا با نیل به اهداف، و رضایت ذینفعان، عهده دار این مسوولیت خطیر باشد. هدف، همه ما تکیه بر نیروی انسانی کارآمد، و تعامل مطلوب با مشتریان، که، ولی نعمت ما هستند می‌باشد که با برقراری این توازن می‌توان نسبت به افزایش سهم بازار و رضایت ذینفعان اقدام نمود.


همه این تلاش‌ها و همیت، به عشق و عهدی است که از روز نخست با خود و خدای خود و شما سروران هموطن و سهامداران عزیزمان بستیم.


بر این باوریم که بیشتر از قبل باید قدردان این هم افزایی و در کنار هم بودن باشیم.


ایستگاه سی و هفتم، اکنون مللی را در خود می‌بیند که به بلوغی نسبی رسیده است و در همه حوزه‌ها حرفی برای گفتن دارد و این تنها آغاز راه است؛ آغاز راهی که با لطف حضرت، ولی عصر (عج)، با هم آن را شروع کردیم و با هم ادامه خواهیم داد تا در راه خدمت به هموطنان عزیزمان و اعتلای نام کشور پر افتخارمان ایران، سهمی به سزا ایفا نماییم. تا مانیز جزء جهادگران عرصه اقتصادی باشیم و به عنوان سربازان حضرت، ولی عصر (عج) و امام خامنه‌ای عزیز حفظه الله در جنگ اقتصادی تا پای جان ادای دین کرده و در این جنگ نابرابر میدان داری کنیم. ان شاالله.


فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) و سالروز تاسیس موسسه اعتباری ملل را به پیشگاه مردم شریف ایران، سهامداران ارزشمند و همکارانم در خانواده بزرگ ملل صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه باری تعالی عزت نفس، حسن عاقبت و سربلندی همه، علی الخصوص ملت مقتدر و بزرگ ایران آرزومندم؛ و العاقبه للمتقین
سید امین جوادی
مدیر عامل موسسه اعتباری ملل

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: