کد خبر: ۴۰۳۸۴۹
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی به رهبران کشور‌های عربی و اسلامی هشدار داد چقدر باید خون فلسطینی‌ها در غزه ریخته شود، تا اقدامی کنید.

چقدر باید خون فلسطینی‌ها ریخته شود، تا اقدامی کنید!

اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی مکتوب در واکنش به انفعال کشور‌های اسلامی و عربی در قبال جنایت‌های اشغالگران صهونیست علیه مردم غزه خطاب به رهبران آن‌ها افزود: چقدر باید خون فلسطینی ریخته شود تا اقدامی کنید.

به گزارش فلسطین الیوم، وی تأکید کرد: این جنایتکاران تفاوتی میان هیچ کسی در غزه قائل نیستند و اعم از زن و کودک و سالخورده را قتل عام می‌کنند. اشغالگران با این جنایت‌ها "صفحه‌ای ننگین و شرم آوری مالامال از خونریزی در تاریخ ثبت کردند.

هنیه گفت: مجاهدان مقاومت فلسطین خواب و امنیت را از اشغالگران خواهند گرفت و هر اندازه هم طول بکشد، اما اجازه نخواهند داد آن‌ها احساس امنیت کنند تا این که ملت ما و فرزندان فلسطین در امنیت، آزادی و حاکمیت بر سرزمین خود زندگی کنند.

رئیس دفتر سیاسی حماس با انتقاد از بی‌تحرکی کشور‌های عربی و اسلامی خطاب به رهبران این کشور‌ها افزود: رهبران کشور‌های عربی و اسلامی! چه اندازه نیاز دارید که خون ریخته شود و کشتار صورت گیرد تا به خاطر خدا خونتان به جوش آید و موضعی تاریخی در مقابل قتل عام کودکان، زنان و سالخوردان غزه بگیرید.

هنیه همچنین خطاب به کشور‌های غربی گفت: به غربِ مدعی حقوق بشر، اما شریک در قتل عام و ریختن خون بی‌گناهان از ملت‌مان می‌گویم که با مواضع خود در حمایت از جنگ نسل کشی در غزه برای همیشه از انسانیت سقوط کردید و دیواری میان خود و ملت‌های عربی و اسلامی ایجاد کردید که تا ابد الدهر فرو نخواهد ریخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: