April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۸۷۰
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
0
بنا به دستور نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، Google Maps و Waze از این پس از نشان دادن مناطق پرترافیک فلسطین اشغالی امتناع خواهند کرد تا حماس نتواند محل تجمع افراد و خودرو‌ها را تشخیص دهد.

همراهی «گوگل مپ» و «ویز» با رژیم صهیونیستی

در راستای اهداف و برنامه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، اپلیکشن‌های ویز و گوگل مپ از این پس شرایط ترافیکی جاده‌های فلسطین اشغالی را اعلام نمی‌کنند.

روزنامه کالکالیست در خبری که عصر دوشنبه در وبسایت خود منتشر کرد، نوشت: اپلیکیشن‌های ناوبری فعال در اسرائیل بنا به دستور مسئولین امنیتی از این پس مکان‌های پر ترافیک را در خیابان‌های آن نشان نخواهند داد.

به نوشته این رسانه عبری زبان، بنا به دستور نهاد‌های امنیتی از این پس Google Maps و Waze از نشان دادن مناطق پرترافیک امتناع خواهند کرد تا گروه‌هایی همچون حماس نتوانند محل تجمع افراد و خودرو‌ها را از طریق این برنامه‌ها تشخیص دهند.

این رسانه عبری زبان در عین حال پرسید، چرا باید این کار بعد از دو هفته از آغاز جنگ عملیاتی شده و از همان روز اول این کار انجام نشده است؟!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: