کد خبر: ۴۰۳۸۸۵
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان به دنبال ارتقای هم افزایی با شرکت های تابعه و وابسته در بخش آموزش، پژوهش و فناوری است.

برنامه ارتقای هم افزایی ایمیدرو با شرکت ها در بخش آموزش، پژوهش و فناوری/ برگزاری دوره های آموزشی برای بیش از 7800 فراگیر طی نیمه نخست

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، فرهاد فرشاد با بیان این مطلب گفت: ایمیدرو طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲، رقمی به ارزش ۸۱ میلیارد ریال برای بخش آموزش، پژوهش و توسعه فناوری هزینه کرد.

وی ادامه داد: هزینه‌های صورت گرفته برای برگزاری دوره‌های آموزشی منابع انسانی ستاد ایمیدرو و واحد‌های تابعه در حوزه‌های مختلف، اجرای طرح‌های پژوهشی، حمایت از برگزاری همایش، تجهیز کتابخانه و مرکز اسناد فنی ایمیدرو، چاپ کتاب و مقاله و ... بوده است.

سرپرست مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو خاطرنشان کرد: ۲ نشست هم اندیشی و هم افزایی پژوهش ایمیدرو و بنگاه‌های منتخب در خرداد و شهریور به ترتیب به میزبانی مجتمع سنگ آهن سنگان و شرکت سنگ آهن گهرزمین برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ها، بخشی از نتایج طرح‌های پژوهشی انجام شده توسط ایمیدرو و شرکت‌های تابعه ارائه شد. جلسه آتی نیز در اواخر آبان برگزار خواهد شد.



برگزاری ۳۸۱۹ ساعت دوره آموزشی

فرشاد با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی این سازمان طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲ تصریح کرد: طی این مدت، ۳۸۱۹ ساعت دوره آموزشی برای ۷۸۲۹ فراگیر در حوزه بهره وری، پژوهش و توسعه فناوری، مدیریت عملکرد، ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی، بودجه، اکتشاف، فنی مهندسی، معدن و صنایع معدنی، کارآفرینی و ... برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش کتابخانه و مرکز اسناد فنی ایمیدرو نیز، به روزرسانی آرشیو الکترونیکی، به اشتراک گذاری لیست طرح‌های پژوهشی از سال ۹۵ تا ۱۴۰۱ در پورتال آموزش، پژوهش و فناوری با هدف تسهیل دسترسی به دستاورد‌های علمی و تخصصی مرتبط، تهیه لیست نیازمندی‌های این سازمان برای خرید کتاب‌های فارسی و لاتین تخصصی روز به صورت الکترونیکی و ... انجام شد.

موافقتنامه طرح آموزش معادن بخش خصوصی برای سال ۱۴۰۲ با شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز از جمله پروژه‌های آموزشی این مدیریت محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: