کد خبر: ۴۰۳۹۳۵
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
النصر باز هم نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد تا به آمار ضعیف خود در خط دفاعی ادامه دهد.

آمار عجیب یاران رونالدو/ النصر فقط از پرسپولیس گل نخورد

النصر در یک دیدار سراسر هیجان انگیز و تماشایی، موفق شد با نتیجه چهار بر سه الدحیل قطر را شکست دهد تا ضمن کسب سومین پیروزی خود در مرحله گروهی، با ۹ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

اما نکته عجیب و قابل توجه در دیدار‌های النصر، ضعف شدید این تیم در خط دفاعی است. جایی که تیم لوئیس کاسترو در ۱۰ دیدار قبلی در رقابت‌های مختلف از جمله لیگ حرفه ای، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، چهارده گل دریافت کرده است که نمی‌تواند آمار خوبی برای این تیم باشد.

مسئله زمانی عجیب‌تر می‌شود که می‌فهمیم النصر در ۱۰ دیدار قبلی خود فقط در یک مسابقه و آن هم برابر پرسپولیس موفق شده دروازه اش را بسته نگه دارد و کلین شیت کند. موضوعی که نمی‌تواند برای هواداران پرسپولیس خوشایند باشد.

در ۹ مسابقه از ۱۰ دیدار قبلی النصر، نواف العقیدی سنگربان شماره یک این تیم درون دروازه قرار گرفت و تنها کلین شیت تیمش را برابر پرسپولیس به ثبت رساند. در دیدار مقابل ضمک نیز راغد نجار به عنوان گلر النصر به زمین مسابقه رفت و او نیز در بستن دروازه اش ناکام بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: