کد خبر: ۴۰۳۹۳۹
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
یحیی گل‌محمدی در بین دو نیمه بازی پرسپولیس با استقلال تاجیکستان ۲ تعویض انضباطی در این تیم انجام داد.

دلیل درگیری کنعانی زادگان با سروش رفیعی چه بود؟

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تاجیکستان رفت که با دو گل به پیروزی رسید.

پرسپولیس در دقیقه ۴۲ این بازی صاحب ضربه ایستگاهی شد که سروش رفیعی، سعید صادقی و شهاب زاهدی پشت توپ ایستادند. در این لحظه، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس با این سه بازیکن درگیری لفظی پیدا کرد.

ماجرا از این قرار بود که سروش رفیعی قصد داشت این ضربه را خود بزند، اما حسین کنعانی وارد صحنه شد و از او خواست توپ را بدهد تا این مدافع شوتزن شانس خود را برای زدن ضربه امتحان کند. زمانی که سروش مخالفت خود را با این موضوع ابراز کرد، احتمالا کنعانی کنایه یا حرفی به هافبک سرخپوشان زده که خشم او را به دنبال داشته است.

در همین لحظات بود که علیرضا بیرانوند خود را به محوطه جریمه استقلال تاجیکستان رساند و شهاب زاهدی نیز در حالی که دست خود را جلوی دهانش گذاشته بود تا کسی نتواند لبخوانی کند، سعی می‌کرد دو بازیکن را آرام کند.

البته زمانی که سروش با میمیک صورت و چند جمله جواب کنعانی را داد، او از کوره در رفت و به نظر قصد داشت به سمت سروش برود تا جواب او را شخصا و از نزدیک بدهد. اما در این لحظه دانیال اسماعیلی‌فر خود را به کنعانی رساند و در حالی که دوربین صحنه را از نمای لانگ نشان می‌داد، سعی کرد کنعانی را آرام کند تا از یک اتفاق در انظار عمومی جلوگیری شود.

اگرچه در اثر این ضربه ایستگاهی پرسپولیس موفق شد دروازه حریف را باز کند، اما یحیی که تمام ماجرا را از کنار خط تماشا می‌کرد، تاب این درگیری باورنکردنی و بی اخلاقی عجیب شاگردانش را نیاورد و احتمالا بعد از تشر در رختکن و اتفاقاتی که بعدا شرح بیشتری از آن به بیرون درز خواهد کرد، هر دو بازیکن را بیرون کشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: