April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۹۴۵
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارهای بزرگی در استان در حال انجام است که این پروژه‌ها و اقدامات مسئولان باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

اقدامات مسئولان باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد

رضا شریفی در نشست شورای اجتماعی استان بیان کرد: نگاه علمی در بعد مردمی‌سازی بدین معنی است که با اشراف به‌نظام مسائل باید نسخه‌ای جداگانه برای هر یک از مشکلات داد.

وی تصریح کرد: باید با برگزاری جلسات مستمر اتفاقات خاصی در سطح استان ایجاد شود و لایه‌های اجتماعی متناسب با این برنامه‌ریزی‌ها سازمان‌دهی گردد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ادامه داد: باید استان را یکپارچه ببینیم چرا که این ضلع کردن استان به‌مثابه سم کشنده است.

وی اذعان کرد: کار‌های بزرگی در استان در حال انجام است که این پروژه‌ها و اقدامات باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

شریفی تأکید کرد: حل معضلات و مشکلات مردم وظیفه ماست و هر یک از مسئولان که از این مهم ناتوان‌اند باید جای خود را به یک فرد توانمند بدهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که موجب شد مصوبات دهه ۸۰ اجرا نشود تنبلی پاره‌ای از مسئولان بود که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مردم سیستان و بلوچستان به آن اشاره کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در استان داریم که باید برای توسعه همه‌جانبه منطقه از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: