April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۰۴۲
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
0
معاون اجرایی شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که شبکه فروش از اهمیتی ویژه برای شرکت برخوردار است، گفت: همه توان شرکت بر تقویت شبکه فروش اعم از نمایندگان و کارگزاران متمرکز شده است تا سهم بازارمان حفظ شود.

⁠معاون اجرایی بیمه سامان: رشد فروش باید همراه با افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات مطلوب باشد

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، عبدالرسول عطایی در دیدار روسای شعب شرکت با اشاره به این که برنامه راهبردی بیمه سامان به منظور توسعه تعاملات شعب با نمایندگان تدوین و ابلاغ شده است، اظهار کرد: استراتژی شرکت بیمه سامان، فروش بیمه‌های خرد و است و نقش شبکه فروش در عملیاتی کردن این استراتژی بسیار چشمگیر است.

وی با بیان این که ارائه خدمات بیمه‌ای به سازمان‌ها و نهاد‌ها نیز همچنان در دستور کار بیمه سامان است، اظهار کرد: توسعه کسب و کار نمایندگی ها، یک اصل پذیرفته شده در شرکت بیمه سامان است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

عطایی با بیان این که شرکت بیمه سامان به لزوم آموزش مستمر شبکه فروش اعتقاد راسخ دارد، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی پیاپی و نیز پایش مستمر نمایندگان، همواره در جریان است، چرا که راه بهینه سازی پرتفوی شرکت از همین مسیر می‌گذرد.

معاون اجرایی شرکت بیمه سامان با اشاره به این که شرکت به دنبال نوآوری در محصولات و بهبود شیوه ارائه خدمات به مشتریان است، افزود: استراتژی و نحوه عملکرد شرکت بیمه سامان در بازار نسبت به سایر رقبا، متمایز است و در تلاش است که کارآمد، ماندگار و مستمر فعالیت کند.

در این نشست که در حاشیه تور ۵ روزه آموزشی و تفریحی شبکه فروش شرکت بیمه سامان در نوشهر با حضور مشاور مدیر عامل، مدیر بازاریابی، مدیر فروش و مدیر پشتیبانی برگزار شد، ضمن بررسی عملکرد فروش شش ماه گذشته روسای شعب نیز دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: