April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛
کد خبر: ۴۰۴۱۴۱
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از الحاق بالغ بر ۴۴ هکتار زمین به محدوده طرح هادی ۶ روستای جزیره قشم خبر داد.

الحاق بیش از 44 هکتار زمین به طرح هادی 6 روستای جزیره قشم

عادل پیغامی با بیان این مطلب، اظهار داشت: بالغ بر ۴۴ هکتار زمین به محدوده طرح هادی روستا‌های تم گز، هفت رنگو، زینبی، دیرستان، سهیلی و چاهو شرقی در جزیره قشم الحاق شد.

پیغامی ادامه داد: الحاق صورت گرفته در ۶ روستای جزیره با هدف هم افزایی میان سازمان منطقه آزاد قشم و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اجرای هرچه سریعتر طرح مسکن جوانان جزیره انجام گرفت.

به گفته وی؛ با الحاق این زمین‌ها به طرح هادی روستا‌های جزیره، امکان واگذاری زمین و ساخت مسکن برای ۸۲۳ نفر از متقاضیان طرح مسکن جوانان جزیره فراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تاکنون ۶۱۵۷ قطعه زمین به مساحت ۲۸۰ هکتار در ۴۲ روستای جزیره قشم در راستای اجرای طرح مسکن جوانان جزیره قشم به متقاضیان واگذار شده و با همکاری بنیاد مسکن مراحل اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

پیغامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و هم افزایی شکل گرفته میان دستگاه‌های اجرایی مختلف جهت اجرای طرح مسکن جوانان، شاهد افزایش رضایتمندی ساکنین جزیره باشیم.

براساس این گزارش، الحاق این مساحت زمین در جلسه شورای بهسازی روستا‌های قشم با حضور عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه قشم، شهریار نوری زاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان، سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران کارشناسان فنی این حوزه برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: