April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

برای برخی از افراد، تصور آینده‌ی روشن از خرید شیبا و رشد قیمت آن، دشوار است. شیبا، یک میم کوین است و در پشت این توکن، یک جامعه کاربری بزرگ و همچنین، توسعه‌دهندگانی سخت‌کوش وجود دارد. Dogecoin اولین میم بازار کوین‌ها، باهدف آسان جلوه‌ دادن یک ارز دیجیتال مشابه بیت کوین و به‌نوعی مسخره‌کردن ارزهای دیجیتال، ایجاد شد. بااین‌حال، رشد زیادی را تجربه کرد و قیمت آن در چند سال، به‌شدت افزایش یافت. تحلیل‌گران در هنگام تحلیل شیبا، آینده‌ای شبیه Dogecoin را برای این ارز پیش‌بینی نمی‌کردند؛ اما بازار، چهره‌ای خوش به آن‌ها نشان داد. در ادامه مقاله، به بررسی بیشتر ارز شیبا می‌پردازیم و پتانسیل رشد قیمتی آن را بررسی می‌کنیم.

شیبا

آینده ارز شیبا در پنج سال آینده چگونه است؟

کارشناسان ارزهای دیجیتال برای خرید شیبا، معتقدند صرف‌نظر از اتفاقاتی که در بازار می‌افتد، قیمت تمام توکن‌ها از جمله شیبا اینو، در ۵ سال آینده رشد خواهد کرد. با توجه ‌به اینکه شیبا اینو، یکی از بزرگ‌ترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار است، مطمئناً این افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد. دو پروژه مهم شیبا یعنی: ShibaSwap و Shivaverse نیز باید در افزایش قیمت شیبا مؤثر باشند. تیم توسعه Shiba Ino در تلاش است، تا از یک میم کوین فاصله بگیرد و برای حضور جدی‌تر در بازار، آماده شود. همکاری تجاری شیبا با شرکت‌های بزرگی مانند: AMC و AMAZON نشان می‌دهد که شیبا، برنامه‌های جدی را برای آینده دنبال می‌کند؛ بنابراین، به‌راحتی می‌توان آن را از پروژه‌های کلاهبرداری ارز دیجیتال متمایز کرد.

شیبا

آیا شیبا قابل‌اعتماد خواهد بود؟

پذیرش توکن توسط شبکه‌های پرداخت، باعث افزایش قیمت خرید شیبا و کاهش ریسک مالی می‌شود. این مشکل، در وضعیت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان یعنی بیت کوین به‌خوبی مشهود است. حضور SHIB در شبکه Flexa، به دارندگان توکن SHIB اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال خود را در بیش از 41000 مکان در ایالات متحده و کانادا خرج کنند. مهم‌ترین گام در تجاری‌سازی این توکن، مشارکت شیبا در شبکه مبارزه با کلاهبرداری و پول‌شویی فلکسا بود. این موضوع، به‌تنهایی منجر به اعتمادسازی سرمایه‌گذاران ارز شیبا می‌شود.

آینده شیبا در متاورس

به‌طور کلی، سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ روی متاورس نشان‌دهنده پتانسیل بالای آن در آینده است. با پشتوانه گردش توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT)، فضای متاورس میلیاردها دلار ارزش دارد و انتظار می‌رود با افزایش خرید شیبا و سرمایه‌گذاری‌ بیشتر در ارزهای دیگر، متاورس به سطوح میلیارد دلاری در سال‌های آینده سوق داده شود. شیبا اینو، برنامه‌های بزرگی برای ورود به متاورس دارد که از نظر قیمت، کمک بسیاری به این توکن محبوب خواهد کرد. ادامه پذیرش SHIB نشان‌دهنده محبوبیت روزافزون این توکن است که در نهایت، منجر به افزایش قیمت آن در سال‌های آینده خواهد شد.

پیش‌بینی آینده شیبا اینو تا سال 2030

 شیبا طرفداران و مخالفان زیادی دارد، پشتیبانی افراد مشهور یکی از مسائل خوب در مورد این ارز دیجیتال است. ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و ویتالیک بوترین خالق اتریوم، تاکنون از این پروژه حمایت کرده‌اند. اغراق نیست اگر بگوییم، توییت‌های ایلان ماسک در کاهش یا افزایش قیمت خرید شیبا، بسیار تأثیرگذار است. البته ازآنجایی‌که حمایت ایلان ماسک از دوج کوین بیشتر از شیبا اینو است، برخی از افراد برای سرمایه‌گذاری در شیبا اینو کمی تردید دارند و مطمئن نیستند که آیا شیبا افزایش خواهد یافت یا خیر؟ در این میان، وب‌سایت‌های فعال در حوزه کریپتو هم قیمت شیبا را در آینده پیش‌بینی کرده‌اند که در ادامه مطلب، تعدادی از آن‌ها را مرور می‌کنیم.

شیبا

پیش‌بینی وب‌سایت‌ها در نرخ قیمتی شیبا

  • پیش‌بینی قیمت ارز شیبا توسط Changelly در سال 2024: میانگین قیمت شیبا در سال جاری توسط وب‌سایت Changelly، حدود 0.00001658 دلار پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود که نوسان قیمت بین 0.0001596 دلار و 0 دلار باشد.
  • پیش‌بینی شیبا قیمت در سال 2025: براساس آخرین تحقیقات و بررسی تاریخچه نرخ شیبا اینو توسطDigital Coin Price، قیمت خرید شیبا ممکن است تا سال 2025 به بالاترین قیمت 0.000072 دلاری برسد.

  • قیمت ارز شیبا در سال 2026: طبق گزارش ambcrypto، نرخ قیمتی شیبا در سال 2026 بین 0.000033 تا 0.000049 دلار و میانگین ارزش آن 0.000041 دلار خواهد بود.

  • پیش‌بینی قیمت ارز شیبا در سال 2027 توسط Priceprediction: وب‌سایت Priceprediction پیش‌بینی کرده است که شیبا اینو تا سال 2027 به حداقل قیمت 0.00004798 دلار و حداکثر قیمت 0.00005828 دلار خواهد رسید. میانگین شیبا توسط Prediction صفر دلار اعلام شده است.

 پیش‌بینی شیبا تا 10 سال آینده

  • پیش‌بینی Changelly Shiba در سال 2028: وب‌سایت Changelly قیمت شیبا را در سال 2028 حداقل ۰.۰۰۰۰۷۱۱۵ دلار، حداکثر ۰.۰۰۰۰۸۴۲۰ دلار و میانگین ۰.۰۰۰۰۷۳۱۲ دلار پیش‌بینی می‌کند که بسیار نزدیک به سایر ارزهای دیجیتال است.

  • قیمت ارز شیبا در سال 2029: منبع خبری اصلی ambcrypto قیمت خرید شیبا را در سال 2029 به 0.000096 دلار و 0.00064 دلار پیش‌بینی می‌کند. میانگین قیمت این ارز دیجیتال 0.00008 دلار برآورد شده است.

  • پیش‌بینی قیمتی شیبا در سال 2030: حداقل نرخ شیبا 0.00015659 دلار و حداکثر قیمت 0.00018398 دلار در سال 2030 است. در تحلیل شیبا، این وب‌سایت فکر می‌کند که میانگین قیمت 0.00016206 دلار خواهد بود.

آیا خرید شیبا برای آینده ارزش دارد؟

مطالب ذکر شده و بررسی اجمالی آینده‌ی ارز شیبا، نشان می‌دهد که شیبا به‌زودی از میم کوین بودن فاصله خواهد گرفت و به سمت یک توکن کاملاً تجاری خواهد رفت. شاید داشتن ارز دیجیتال، استراتژی خوبی در این مورد باشد. این موضوع، باعث می‌شود که شیبا بیشتر از Dogecoin Memecoin ارزش داشته باشد. موارد استفاده از این ارز در جهان روبه‌افزایش است و خرید شیبا در جامعه، مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. طبق آخرین تحقیقات CoinmarketCap، میم کوین محبوب Shiba Inu (SHIB) پتانسیل زیادی برای رشد در سال‌های آینده را دارد.

سخن پایانی

شیبا اینو پتانسیل رشد بسیار بالایی را دارد، درحال‌حاضر چندین میم کوین محبوب در بازار وجود دارند؛ اما هیچ‌یک از آن‌ها محبوبیت و مقبولیت این ارز را ندارند. همچنین، استفاده از شیبا روزبه‌روز در حال افزایش است و همه این موارد می‌تواند نشانه رشد آن در آینده‌ای نزدیک باشد. آینده، بدون شک متعلق به ارزهای دیجیتال خواهد بود. توجه کنید که متن محتوا هیچ‌گونه پیشنهادی به خرید شیبا و سرمایه‌گذاری روی آن نبوده و هر گونه معامله و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، باید توسط افراد آموزش‌دیده و باتجربه انجام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: