کد خبر: ۴۰۴۲۶۲
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
عربستان با انتشار بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه «جبالیا» و کشتار غیرنظامیان غزه را به شدیدترین وجه ممکن محکوم کرد.

عربستان حمله به اردوگاه «جبالیا» را محکوم کرد

عربستان در بیانیه‌ای که توسط وزارت خارجه این کشور منتشر شده، «هدف قرار دادن غیر انسانی» فلسطینیان در اردوگاه آوارگان «جبالیا» توسط رژیم صهیونیستی را «به شدیدترین وجه ممکن» محکوم کرد.

به گزارش الجزیره، در این بیانیه آمده است که حمله اخیر به اردوگاه پرجمعیت پناهجویان باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان بی گناه شده است.

گفتنی است، در حمله شب گذشته رژیم اشغالگر به اردوگاه پرجمعیت آوارگان جبالیا در غزه دست کم ۵۰ نفر کشته و تعداد زیادی زخمی شدند و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد. گفته شده تعاد قابل توجهی از قربانیان زن و کودک هستند. این بمباران خشم در سراسر جهان عرب را برانگیخته است و توسط سازمان‌های بشردوستانه محکوم شده است.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد ساختمان‌ها به شدت آسیب دیده و امدادگران و داوطلبان با دست خالی بازماندگان را میان مقادیر عظیمی از بقایای بتنی، جستجو می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: