April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

در دنیای امروز که تبادلات مالی به شکل گسترده‌تر و بدون مرز انجام می‌شود گزینه‌های متعددی برای تبدیل پول به یک دارایی ارزشمند و ارسال و دریافت وجوه وجود دارد. با وجود سیستم‌های پرداخت بین‌المللی همچون پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال، حالا همه افراد در سراسر جهان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقل و انتقالات مالی خود را انجام دهند. در این بین سرمایه گذاران، تریدرها و بسیاری از افرادی که می‌خواهند ارزش پول خود را در مقابل تورم حفظ کنند ممکن است در طول روز چندین بار پرفکت مانی را به ارزهای دیجیتال و برعکس تبدیل کنند. در چنین شرایطی یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی این امکان را به سریع‌ترین روش ممکن فراهم کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه خرید ارز دیجیتال با پرفکت مانی آشنا شویم.

خرید ارز دیجیتال با پرفکت مانی، تبدیل پول نقد به دارایی دیجیتال!

افراد بسیاری هستند که درآمد و تراکنش دلاری دارند یا برای جلوگیری از تأثیر تورم پول نقد خود را تبدیل به دلار پرفکت مانی می‌کنند. این افراد معمولاً مقدار قابل‌توجهی پرفکت مانی را در حساب خود ذخیره کرده‌اند. از طرفی اگر این افراد تمایل به خرید ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات یا سرمایه گذاری را داشته باشند، باید مسیر سختی را برای تبدیل پرفکت مانی به ریال در یک صرافی و خرید ارز دیجیتال از صرافی دیگر را بپیمایند. در این بین گاهی اوقات هزینه تراکنش و کارمزد بالایی نیز پرداخت می‌کنند.

اکس اونیکس به عنوان یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی با امکان خرید پرفکت مانی و خرید ارز دیجیتال به صورت همزمان، توانسته دغدغه و مشکل بسیاری از افراد را حل کند. در ادامه با نحوه و مراحل خرید ارز دیجیتال با پرفکت مانی در صرافی اکس اونیکس آشنا خواهیم شد.

چگونه با پرفکت مانی ارز دیجیتال بخریم؟

برای خرید ارز دیجیتال با پرفکت مانی در صرافی اکس اونیکس چند قدم ساده را باید طی کنید. اگر تا به حال در این صرافی ثبت نام نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با مراجعه به سایت exonyx.org در کمتر از 5 دقیقه فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنید.

مرحله اول: تبدیل پرفکت مانی به ریال

اگر از قبل پرفکت مانی در حساب خود ذخیره کرده‌اید می‌توانید با ورود به پنل کاربری خود در سایت اکس اونیکس، از منو سمت راست گزینه «فروش ارز» را انتخاب کنید. اگر قصد واریز پرفکت مانی به کیف پول خود در صرافی اکس اونیکس را دارید می‌توانید به‌راحتی مقدار مورد نظر خود را از کیف پول پرفکت مانی به کیف پول اکس اونیکس انتقال دهید.

بعد از انتخاب گزینه «فروش ارز» صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید ارز مورد نظر خود برای فروش را انتخاب کنید. بعد از انتخاب پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی در این بخش، می‌توانید مقدار ارز را مشخص کنید. در قدم بعدی کافی است تا گزینه ثبت و پرداخت را انتخاب کنید. حالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن معادل ریالی پرفکت مانی به کیف پول شما افزوده خواهد شد.

مرحله دوم: خرید ارز دیجیتال مورد نظر

با تبدیل پرفکت مانی به ریال و واریز معادل ریالی به کیف پول شما در صرافی اکس اونیکس، نیمی از مسیر را طی کرده‌اید. در ادامه آموزش خرید ارز دیجیتال با پرفکت مانی، باید از منو سمت راست گزینه «خرید ارز» را انتخاب کنید.

در صفحه جدیدی که باز شده است می‌توانید ارز دیجیتال مد نظر خود را انتخاب کنید. بیت کوین، تتر، اتریوم، دوج، شیبا و بسیاری از ارزهای دیجیتال پرکاربرد دیگر در صرافی اکس اونیکس قابل خریداری هستند. بعد از انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر کافی است تا مقدار ارز دیجیتال موردنظر یا معادل آن به تومان را مشخص کنید. حالا کافی است تا گزینه ثبت و پرداخت را انتخاب کنید تا ارز دیجیتال مدنظر خریداری شود. شما می‌توانید بعد از خرید ارز دیجیتال در این روش، بعد از ساخت کیف پول ارز دیجیتال ، ارز مورد نظر را به کیف پول دیجیتالی خود انتقال دهید.

مزایای خرید ارز دیجیتال با پرفکت مانی در صرافی اکس اونیکس

در این مقاله سعی کردیم با روش‌های خرید ارز دیجیتال با پرفکت مانی آشنا شویم. شما می‌توانید با استفاده از روشی که در این مقاله معرفی کردیم بدون نیاز به جا به جایی ارزهای خود صرافی دیگری در یک پنل کاربری در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه کارمزد دلار پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنید. از طریق همین روش امکان خرید پرفکت مانی با ارز دیجیتال نیز برای شما امکان پذیر خواهد بود. شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به سایت صرافی آنلاین اکس اونیکس به جمع هزاران تریدر و سرمایه گذار فعال در پلتفرم اکس اونیکس بپیوندید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: