April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۳۲۴
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
رئیس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری گفت: با وجود آنکه بر نوسازی ناوگان اتوبوس‌های بین شهری تاکید شده، اما تا به امروز اتوبوسی به این بخش اضافه نشده است.

از ابتدای امسال، ناوگان جدید به اتوبوس‌های بین شهری اضافه نشده است

احمد رضا عامری گفت: در حال حاضر روند واگذاری و واردات ناوگان سنگین از جمله اتوبوس به بخش حمل ونقل عمومی جاده‌ای بسیار کند است و تقریبا طی یک سال گذشته هیچ ناوگانی اضافه نشده است.

به گفته رئیس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری در حال حاضر سن ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری جاده‌ای بسیار بالا و به بیش از ۳۰ سال رسیده است که اگر در حوزه نوسازی اقدامی صورت نگیرد این بخش با مشکلات بسیار زیادی روبرو می‌شود.

او می‌گوید: بسیاری از رانندگان این ناوگان از فرسوده بودن اتوبوس‌های خود رنج می‌برند که در این بخش باید برنامه ریزی لازم جهت نوسازی آن از سوی دستگاه‌ها صورت گیرد.

وی تاکید کرد: رانندگان علاوه بر فرسوده بودن ناوگان خود با مشکلات دیگری از جمله کمبود لاستیک و قطعات یدکی مواجه هستند که در این بخش باوجود آنکه رایزنی با وزارت صمت صورت گرفته، اما اقدامی صورت نگرفته و همچنان هزینه‌ها در این بخش بسیار بالا است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: