April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۳۳۶
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: هرچه زمان می‌گذرد ماهیت استکبار جهانی برای همه جهانیان مشخص‌تر می‌شود.

ماهیت استکبار جهانی روز به روز برای جهانیان مشخص‌تر می‌شود

ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم گفت: هرچه زمان می‌گذرد ماهیت استکبار جهانی برای همه جهانیان مشخص‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر مردم جهان شاهد کشتار‌های زیادی به دست استکبار جهانی به رهبری آمریکا بودند از سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه انتقاد و تصریح کرد: این روز‌ها مردم در جهان مشاهده می‌کنند که چگونه مردم بی دفاع غزه به خاک و خون کشیده می‌شوند و هر طرحی که جهت توقف این کشتار به شورای امنیت ارسال می‌شود از سوی آمریکا و ایادی آن، وتو می‌گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: