April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۵۱۲
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
0
منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که خبرنگار مشهور این رژیم به علت فاش کردن شمار کشته‌های ارتش تل‌آویو بازداشت شده است.

بازداشت خبرنگار مشهور اسرائیلی پس از فاش کردن آمار تلفات صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، این منابع گزارش دادند که "افرائیم مردخای" پس از آن که گفته که شاهد اجساد ده‌ها تن از نظامیان اسرائیلی بوده که روی هم در یکی از بیمارستان‌های تل‌آویو تل انبار شده بود، بازداشت شده است.

وی گفته بود که ارتش اسرائیل اجساد را به خانواده‌های آن‌ها تحویل نمی‌دهد.

رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۳۸۸ نظامی خود از ابتدای عملیات طوفان الاقصی اعتراف کرده است. رادیو رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی هزار و ۵۳۸ صهیونیست از جمله ۳۸۸ نیروی ارتش و پلیس کشته و حدود پنج هزار نفر زخمی شده اند.

پیشتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تلفات سنگین در نبرد با مقاومت فلسطین اعتراف کرده بود. یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به هلاکت نظامیان صهیونیست در جنگ با رزمندگان مقاومت در غزه اذعان کرد. وی اعتراف کرد: کشته شدن نظامیان ارتش اسرئیل در نبرد با حماس در غزه ضربه مهلک و دردناکی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: