April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
یونس مظلومی از حضور ۵ هزار سهامدار خبرداد
کد خبر: ۴۰۴۵۳۹
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0
یونس مظلومی از حضور ۵ هزار سهامدار خبر داد و گفت: بیمه تعاون، به عنوان یک شرکت سرمایه گذار و سرمایه پذیر به شمار می‌رود.

قدرت نمایی بیمه تعاون در تالار شیشه‌ای

نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی همه ساله در کیش برگزار می‌شود. امسال نیز مطابق سال‌های گذشته، این رویداد بزرگ مالی برگزار شد تا شاهد برگزاری دهمین دوره این نمایشگاه باشیم. در این دوره از نمایشگاه تمامی بخش‌های اقتصادی که بدنبال تعامل و همکاری بودند در نمایشگاه حضور یافتند.

حضور بیمه گران در صنعت مالی

یکی از مهمترین بخش‌های مالی که جایگاه قابل توجهی در عرصه‌های اقتصادی دارد، فعالان صنعت بیمه است که با استقبال قابل توجهی رو به رو شد. یکی از تاثیرگذارترین شرکت‌های بیمه که در این نمایشگاه حضور داشت، شرکت بیمه تعاون بود. بیمه تعاون با بخش‌های بسیاری ارتباط کاری داشت که یکی از آنها، بخش ورزش بود. در بین ورزشها، فوتبال از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در بین باشگاه‌های فوتبال، دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از محبوبیت ملی و بین المللی برخوردار هستند.

قدردانی استقلال با حضور

بیمه تعاون چندین سال است که ارتباط کاری با باشگاه مطرح استقلال دارد و مسوولان این باشگاه به پاس قدردانی از این تعامل و همکاری، به کیش رفتند و در غرفه بیمه تعاون حضور یافتند. مدیرعامل باشگاه استقلال پس از بازدید از غرفه بیمه تعاون، با مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

۵ هزار سهامدار

اما دیدار مدیرعامل باشگاه از غرفه بیمه تعاون، بهانه‌ای شد تا خبرنگاران با یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون گفتگو کنند. مظلومی که گویا چنین شرایطی را از قبل پیش بینی کرده بود، با ارایه آمار‌های جالب، جذابیت لازم را برای خبرنگاران ایجاد کرد و اعلام کرد: ۵ هزار سهامدار حقیقی و حقوقی در بیمه تعاون حضور دارند. این تعداد سهامدار نشانگر توجه بیمه تعاون به جایگاه سهام است.

 

بیشتر بخوانید:

چتر بیمه تعاون بر بحران‌های ساخت وساز



سرمایه گذار و سرمایه پذیر

مدیرعامل بیمه تعاون با اعلام این که بیمه تعاون، به عنوان یک شرکت سرمایه گذار و سرمایه پذیر به شمار می‌رود گفت: بیمه تعاون سهام شرکت‌های بورسی را خریداری می‌کند. این اظهارات مظلومی نشان می‌دهد که بیمه تعاون سرمایه خود را در مسیر رونق اقتصادی به جریان می‌اندازد و با ورود به بازار بورس و خرید سهام شرکت‌های مورد تایید بورس، اقتصاد سالم در راستای حمایت از تولید را دنبال می‌کند.

تعامل استقلال با تعاون

وی با اعلام اینکه بیمه تعاون به مدت ۳ سال بیمه گر باشگاه استقلال بوده گفت: بیمه تعاون حمایت و بیمه گری خود از باشگاه استقلال را در سال‌های آتی ادامه خواهد داد. از آنجا که جایگاه باشگاه استقلال در عرصه ورزش متفاوت و تاثیرگذار است، انتخاب بیمه تعاون به عنوان شرکت بیمه طرف قرارداد، بیانگر خدمات رسانی مناسب و رضایت از بیمه تعاون است. بی شک اگر بیمه تعاون خدمات مناسبی به این باشگاه ارایه نمی‌داد، استقلال قرار خود را با بیمه تعاون تمدید نمی‌کرد و با شرکت‌های بیمه دیگری قرارداد همکاری می‌بست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: