April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۵۴۴
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
در دومین روز نمایشگاه بانک، بورس، بیمه (کیش‌اینوکس۲۰۲۳) در غرفه بانک مسکن، ٣ تفاهم‌نامه همکاری کارگزاری بانک مسکن با مجموعه «سرمایه‌گذاری ترنج»، «مرکز مالی ایران» و «دوستداران آینده کیش» امضا شد.

انعقاد ۳ تفاهم نامه همکاری توسط کارگزاری بانک مسکن

به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، علی مولایی مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک مسکن در رابطه با تفاهم‌نامه با شرکت سرمایه‌گذاری ترنج گفت: این تفاهم‌نامه با موضوع ارائه خدمات مالی در حوزه اوراق بهادار منعقد شد.

وی تفاهم همکاری دیگر با مرکز مالی ایران را یک تعامل بُرد بُرد دوطرفه خواند و افزود: کارگزاری بانک مسکن می‌تواند از امکانات مرکز مالی ایران هم در راستای آموزش و هم بعنوان یک آیتم برای توسعه سهم بازار خود استفاده کند. در مجموع این یک تعامل دوطرفه است که جزئیات بیشتر همزمان بامراحل اجرا مشخص نمایان خواهد شد.

مولایی ادامه داد: تفاهم‌نامه بعدی با شرکت دوستداران آینده کیش، نخستین شرکت سهامی عام ثبت شده در جزیره کیش است.

مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک مسکن در این خصوص گفت: شرکت دوستداران آینده کیش در زمینه امور تجاری، ساخت و ساز، گردشگری، کارآفرینی و … فعالیت می‌کند و به موجب این تفاهم‌نامه، کارگزاری بانک مسکن در زمینه بازار گردانی و راهکار‌های تامین مالی با این شرکت همکاری و مشاوره خواهد داشت.

او ضمن ابراز خرسندی از حضور در نمایشگاه امسال اظهار داشت: بانک مسکن و شرکت‌های تابعه بسیار پرقدرت در نمایشگاه ظاهر شدند. این بانک تمام تلاش خود را کرده است که در تمام زمینه‌ها خدمت رسان مردم باشد.

مولایی افزود: امیدوارم این حضور تداوم داشته باشد، زیرا بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و این موضوع در دراز مدت باعث جذب قرارداد‌های بیشتر خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: