April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۵۵۷
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
0
قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح برای اینکه توانایی‌های سربازان ماهر را بسنجد، هرساله رویداد‌هایی را برگزار می‌کند.

برگزاری بزرگ‌ترین مسابقه مهارتی سربازان کشور

سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح درباره آخرین جزئیات مسابقه مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح اظهار کرد: قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح برای اینکه توانایی‌های سربازان ماهر را بسنجد، هرساله رویداد‌هایی را برگزار می‌کند.

وی افزود: سال گذشته جشنواره سرباز ماهر و دومین همایش استانی برگزار شد و امسال تصمیم گرفته شده برای اولین بار مسابقه مهارتی را بین کارکنان وظیفه برگزار کنیم و این مسابقه هر ۲ سال یکبار قرار است اجرا شود.

سردار کمالی با اشاره به شعار امسال این مسابقه بیان کرد: شعار امسال مسابقه مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح سربازان ماهر، پنجه‌های کارآمد و اشتغال موثر است که با این شعار سربازان قرار است با یکدیگر رقابت کنند و این مسابقه ۴ مرحله دارد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح ادامه داد: در مرحله اول مسابقه کلیه یگان‌های نیرو‌های مسلح در سطح شهرستان خود به رقابت می‌پردازند و افراد منتخب به عنوان فرد ماهر به مرحله دوم یگان‌های استان به رقابت خواهند پرداخت و در مرحله سوم، استان‌های کشور قرار است وارد میدان شوند.

وی ادامه داد: ۳۴ قرارگاه استانی ما در سطح سازمانی قرار است به رقابت با یکدیگر بپردازند و در مرحله چهارم نیز تمامی سربازان سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سردار کمالی با بیان اینکه تمامی سربازان ماهر که پنجه‌ای کار آمد دارند می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و این مسابقه عظیم‌ترین مسابقه مهارتی در کشور است که میان سربازان برگزار می‌شود گفت: در مرحله اول تا ۲۰ آبان ماه مهلت برای ثبت نام سربازان وظیفه وجود دارد که می‌طلبد فرماندهان، مسئولان آموزش، نیروی انسانی و مسئولان مهارت‌آموزی سازمان‌ها حداکثر تلاش خود را داشته باشند تا همه سربازان ماهر بتوانند این مسابقه شرکت کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه مرحله اول از اهمیت ویزه‌ای برخوردار است گفت: اگر سربازی تا ۲۰ آبان ماه شرکت نکند، مسابقه از بین کسانی که ثبت نام کرده‌اند برگزار می‌شود و در مراحل بعدی افراد جدید نمی‌توانند ثبت نام کنند.

سردار کمالی بیان کرد: در این مسابقه یگان‌های نیرو‌های مسلح با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان فرماندهان و مسئولان یگان‌هایی که بیشترین رتبه را کسب کنند مورد تشویق و تقدیر قرار می‌گیرند که به صورت غیر مستقیم فرماندهان و مسئولان نیز در این مسابقه شرکت دارند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح ادامه داد: در حال حاضر در مرحله اطلاع‌رسانی هستیم و بعد از پایان ثبت نام شروع به جمع‌آوری اطلاعات می‌کنیم تا مشخص شود چه تعداد نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند و پیام ما به فرماندهان و مسئولان این است که در زمینه پای کار آوردن سربازان تلاش حداکثری داشته باشند و توانایی‌های سربازان مشخص شود.

وی گفت: این مسابقه در ۱۵ رشته مهم نظیر تعمیرات سخت افزار تلفن همراه، تعمیرکار خودرو، تعمیر برق خودرو، آرایشگری مردانه و... برگزار خواهد شد و ۳ رشته نظامی نیز در راستای ماموریت ذاتی نیرو‌های مسلح مانند تیراندازی با سلاح سبک، امداد و نجات و حفاظت فیزیکی نیز در نظر گرفته شده است.

سردار کمالی ادامه داد: ما با سازمان فنی و حرفه‌ای و جمعیت هلال احمر در این مسابقه همکاری داریم که باتوجه به رشته‌های مربوطه نیرو‌های مسلح را یاری می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح تاکید کرد: مرحله دوم استانی از ۲۵ آبان شروع می‌شود و تا ۱۰ آذر ادامه دارد و مرحله سازمانی نیز از ۵ دی ماه آغاز و تا ۱۵ دی ماه نیز ادامه دارد و مرحله چهارم نیز در دهه فجر اجرایی می‌شود و برای این مسابقه مشوق‌های نقدی و مرخصی تشویقی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سطح سازمانی و کشوری مدال و جام قهرمانی نیز به تیم برنده تعلق می‌گیرد گفت: ما در مرحله سازمانی و مرحله نیرو‌های مسلح ۲ اردو بین افراد منتخب داریم که قرار است اجرایی شود و در مرحله نهایی نیز قبل از ورود به مسابقات سراسری اردویی برگزار می‌شود.

سردار کمالی افزود: برگترین مسابقه مهارتی کشور قرار است اجرایی شود و تاکید داریم که فرماندهان و مسئولان به موقع اطلاع‌رسانی داشته باشند تا سربازان ماهر بتوانند از این فرصت استفاده کنند و توانایی‌های آن‌ها به نمایش گذاشته شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: