April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۶۰۴
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0
سرمایه گذاری در اقتصاد و بخش‌های اقتصادی همواره یکی از تاکیدات شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی کشور بوده. کیش اینوکس به عنوان رویدادی بزرگ در عرصه صنعت مالی کشور که به گردهمایی مدیران ارشد شرکت‌های سرمایه گذاری و بخش‌های فعال در اقتصاد کشور شناخته می‌شود فرصت مغتنمی است تا به این تاکیدات جامه عمل پوشانده شود.

تحقق آرزویی دیرین با منطقه آزاد انزلی (+فیلم)

میثم محمدی نژاد سرپرست معاونت بندری مناطق آزاد در مصاحبه پول نیوز درباره آینده این منطقه ویژه اقتصادی به عنوان هاب ترانزیتی کشور گفت: همه چیز منطقه آزاد انزلی از بندر کاسپین شروع می‌شود، با یک پهنه حدودا 200 هکتاری به عنوان بزرگترین بندر دریای خزر یا دریای کاسپین و در آینده به عنوان هاب ترانزیتی کالا در جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی خواهد کرد. ما در این بندر 14 پست اسکله داریم که تعدادی از اینها ساخته شده و 24 فرصت سرمایه گذاری که ما در قالب 100 فرصت سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در این نمایشگاه طراحی شده بیست و چهار عدد از آنها مربوط به حوزه بندری است که شامل ساخت اسکله، انبارهای پس کرانه و تجهیزات لجستیکی است که در این بندر قرار است مورد استفاده قرار بگیرد. امیدوارم اتفاق بزرگی که آرزوی همه ماست در دو ماه آینده اتصال ریل جنوب به دریای خزر است که مقصدش بندر کاسپین می باشد و این اتفاق بزرگی برای کشور و در عرصه بین‌المللی خواهد بود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: