April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
فتحعلی دلیل اولین حضور در کیش اینوکس را تشریح کرد
کد خبر: ۴۰۴۶۳۱
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
0
کیش اینوکس در حالی وارد دهمین سال برگزاری خود می‌شود که تا به حال نهادهای مالی بزرگ و معتبری در آن شرکت داشته‌اند اما این بار یکی از بانک‌های مهم کشور یعنی بانک سینا در این نمایشگاه شرکت کرد.

اولین حضور بانک سینا در کیش اینوکس 2023 (+فیلم)

غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک سینا درباره اولین حضور این بانک در نمایشگاه کیش اینوکس گفت: امسال اولین سال حضور ما در این نمایشگاه بود و به نظر من فرصتهای خوبی در این نمایشگاه وجود دارد و امیدوارم بتوانیم در این رویداد با فعالان اقتصادی در بخش های مختلف نشست های خوبی داشته باشیم و منتج به تفاهمنامه شود. یکی از رویکردهای خوبی که ما در بانک دنبال می کنیم بحث توسعه فعالیت های واسطه گری مالی در حوزه های تولیدی و مجموعه های اقتصادی هست. رویکرد دیگر ما این است که بتوانیم خدماتی را در بانکداری دیجیتال ارائه دهیم. با این نیت که قیمت تمام شده محصولات خود را به عنوان یک مزیت رقابتی پایین بیاوریم.

 

 

فتحعلی همچنین درباره ایفای نقش بانک سینا در نظام بانکداری کشور و خدمات نویت بانکداری بانک سینا گفت: امیدوارم در صنعت بانکداری و کنار بانکهای دیگر بتوانیم ایفای نقش کنیم تا اتفاق خوبی را در نظام مالی کشور و اقتصادی کشور رقم بزنیم. ما سرزمین هوشمند سینا را از اول سال پایه گذاری کردیم و محصولات آن را به طور متوسط هر سه ماه یک بار عرضه میکنیم. ما امسال سه پلتفرم را (سیبانک، سیمارت و سیپات) رونمایی کردیم، در سیبانک ما کلیه خدماتی که در پیشخوان ارائه می‌دهیم را در حوزه سیبانک ارائه کردیم.

 

ما سال گذشته در پوشش بودجه تسهیلات تکلیفی 16 غرفه اول را در سیستم بانکی داشتیم و امسال هم با همین شدت موضوعات را دنبال میکنیم که بتوانیم حدود 2.8 همت تسهیلات تکلیفی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را تا آخر امسال پوشش دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: