April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۶۵۶
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
جمع کثیری از شهروندان انگلیسی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، یک کارخانه اسلحه سازی تأمین کننده سلاح برای این رژیم را محاصره کردند.

معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی یک کارخانه اسلحه سازی در انگلیس را محاصره کردند

جمعه صد‌ها معترض انگلیسی یک کارخانه ساخت تجهیزات نظامی در جنوب شرق این کشور را در اعتراض به استفاده اسرائیل از تجهیزات تولید شده توسط این کارخانه برای بمباران غزه، محاصره کردند و خواستار آتش‌بس شدند.

طبق گزارش المیادین، این معترضان با خود پلاکارد‌هایی داشتند که روی آن‌ها نوشته شده بود: "کسب و کار مثل همیشه نیست"، "دست مالیات دهندگان به خون آغشته شده است".

این تجمع مقابل کارخانه BAE Systems که قطعات مورد استفاده در جت جنگنده پیشرفته F۳۵ را تولید می‌کند و در شهر روچستر در شهرستان کنت در جنوب شرق انگلیس قرار دارد، برگزار شد.

برگزارکنندگان این تظاهرات اعلام کردند که می‌خواهند این کارخانه را که تولیدات آن در حال حاضر توسط نیرو‌های اسرائیلی برای بمباران غزه استفاده می‌شود، تعطیل کنند.

آن‌ها تأکید کردند که این تجمع بخشی از برنامه‌های "روز جهانی اقدام برای فلسطین" و در پاسخ به فراخوان اتحادیه‌های حامی فلسطین سازماندهی شده است.

انگلیس از آغاز جنگ علیه غزه به حمایت نظامی از رژیم صهیونیستی شتافته است؛ به گونه‌ای که وب سایت "De Classified" اعلام کرد: از آغاز جنگ تاکنون ۳۳ پرواز توسط نیروی هوایی سلطنتی انگلیس از جزیره قبرس به فرودگاه بن گوریون در تل آویو انجام شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: