April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۶۵۸
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: هلال احمر این استان ششمین طرح ملی «نذر خدمت» را با استفاده از ظرفیت خیرین، داوطلبان و پزشکان در مناطق متاثر از خشکسالی و کم برخوردار خراسان جنوبی اجرا می‌کند.

هلال احمر زنجان «نذر خدمت» را در خراسان جنوبی اجرا می‌کند

حکمت اله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان زنجان با اشاره به اینکه هلال احمر زنجان «نذر خدمت» را در خراسان جنوبی اجرا می‌کند، گفت: امسال اجرای این طرح با هدف کمک به بهبود سطح سلامت مناطق کم برخوردار، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی و ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستا‌های متاثر از خشکسالی شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: اجرای طرح ملی نذر خدمت ۶ با رویکرد‌های خدمات زیست محیطی و آب رسانی، خدمات سلامت محور، محرومیت زدایی، آموزش و توانمندسازی در سه روستای این شهرستان عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در بخش خدمات زیست محیطی و آب رسانی اقدام به تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار در روستا‌های مهدی آباد و دوچاهی و در بخش سلامت محور با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص اقدام به ویزیت و ارائه داروی رایگان با محوریت روستای چاه داشی خواهیم کرد.

هاشمی به طرح توانمندسازی و آموزش در منطقه هدف اشاره کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت داوطلبان متخصص دوره‌های مهارتی برای ارتقای اشتغال در این منطقه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش محرومیت زدایی نیز توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، نوشت افزار، پتو و کفش در مناطق و محلات کم برخوردار شهرستان نهبندان انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: این طرح از ۲۳ تا ۲۶ آبان جاری در استان خراسان جنوبی عملیاتی می‌شود و پس از آن، طرح ملی "نذر خدمت" در روستا‌های کم برخوردار و متاثر از خشکسالی زنجان به مرحله اجرا خواهد رسید.

هاشمی تاکید کرد: برای اجرای مطلوب طرح نذر خدمت، جمعیت هلال احمر استان زنجان در انتظار کمک‌های مردم نوعدوست، نیکوکار و خیر برای رفع مشکلات هموطنان است.

وی یادآوری کرد: علاقه مندان می‌توانند مبالغ نذری خود را اگرچه اندک باشد به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ نیات خاص هلال احمر واریز کنند و فیش واریزی خود را به هلال احمر زنجان تحویل دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: