April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۸۶۵
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
0
شرکت به‌پرداخت ملت در مهرماه امسال، بالاترین میزان شاخص «اثربخشی کارتخوان فروشگاهی» در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک را با عدد 1.922 رقم زد.

دارنده بالاترین میزان شاخص اثربخشی کارتخوان فروشگاهی

این شرکت همچنین با کاهش سهم کارتخوان‌های فعال کم‌تراکنش خود به 8.33 درصد، بهترین عملکرد را در میان شرکت‌های پرداختی در مهرماه گذشته داشته است.

بر اساس جدیدترین گزارش سامانه شاپرک، شرکت به‌پرداخت ملت علاوه بر این توفیقات، از بیشترین تعداد ترمینال تراکنش‌دار به ترمینال فعال با نسبت 88.1 درصد برخوردار بوده است.

 کسب رتبه نخست در همه ابزارهای پرداخت از نظر مبلغ

«به‌پرداخت ملت» همچنین در تداوم روند رشد و توسعه کمی و کیفی خود، موفق به کسب بالاترین رتبه‌ها در جذب مبالغ تراکنش در شبکه پرداخت کشور طی مهرماه امسال شد.

بنا بر گزارش شاپرک، این شرکت در مهرماه سال جاری با تحقق سهم 20.36 درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، بیشترین سهم در میان شرکت‌های PSP (پرداخت الکترونیک) کشور را به خود اختصاص داد.

این دستاورد، حاصل رتبه نخست «به‌پرداخت ملت» در انواع کانال‌ها و ابزار پذیرش تراکنش شامل کارتخوان فروشگاهی، ابزارهای اینترنتی و ابزارهای موبایلی بوده است.

این شرکت همچنین در مهرماه موفق شد 18.6 درصد از مبالغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی، 28.65 درصد از مبالغ تراکنش‌های اینترنتی و 44.79 درصد از مبالغ تراکنش‌های موبایلی را در شبکه پرداختی خود پردازش کرده و بالاترین درصدها را در بین 12 شرکت PSP از آن خود کند.

گفتنی است؛ بالاترین سهم مبلغی تراکنش‌های خرید نیز در مهرماه 1402 با پوشش 20.45 درصدی به شرکت به‌پرداخت ملت تعلق داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: