April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۸۸۷
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه بعد از بازی حرکات بازیکن ملی پوش سپاهان آسیب روحی زیادی به هواداران پرسپولیس وارد کرد.

بادامکی: حرکت نورافکن به هواداران پرسپولیس آسیب روحی زد/ شبهه در عدم رسیدگی به پرونده استقلال

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت ۲ طرفه پرسپولیس و سپاهان از یکدیگر اظهار کرد: فکر می‌کنم همه طرفداران پرسپولیس و دوستداران فوتبال دیدند که قبل بازی حواشی شروع شد و فیلم نوع برخورد هواداران سپاهان با تیم ما موجود است و در ادامه هم در بازی علی رغم اینکه ۲ تیم بازی خوبی بدون حاشیه در زمین مسابقه انجام دادند، اما روی سکو‌ها خیلی ملتهب بود و به خصوص از سمت هواداران سپاهان رفتار‌های خیلی خوبی صورت نگرفت. من فکر می‌کنم سپاهان باشگاه بزرگی است و همیشه هم مسائل فرهنگی برایشان مهم بوده است، اما متاسفانه بعد از بازی حرکاتی بازیکن ملی پوش حریف انجام داد که همه دیدند و آسیب روحی زیادی به هواداران ما وارد شد.

او افزود: من فکر می‌کنم قبل از اینکه ما شکایت کنیم باید کمیته انضباطی و کمیته اخلاق به این مسائل ورود می‌کرد. چطور بعد از اینکه مربی و بازیکن حرفی می‌زنند سریع به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شوند، اما راجع به این مسائل ندیدم که واکنشی داشته باشند.
انتظارمان از میزبانی سپاهان بیشتر از این‌ها بود

بادامکی درباره اینکه به خاطر پرتاب بطری و رفتار تماشاگران از سپاهان شکایت کردید، گفت: بالاخره نوع رفتار خوب نبود. هواداران ما قبل از بازی می‌خواستند وارد استادیوم شوند، اما متاسفانه جلوی آن‌ها را می‌گیرند و برخورد بدی با آن‌ها می‌شود و پرچمشان گرفته شد و نمی‌گذاشتند وارد استادیوم شوند. در حین بازی هم همه دیدند و اظهر الشمس است و بعد از بازی هم آن اتفاق می‌افتد دیگر جای بحث ندارد و برای باشگاه سپاهان این رفتار‌ها خوب نیست و انتظارمان از میزبانی سپاهان خیلی بیشتر از این‌ها بود.
سپاهانی‌ها با شکایت از ما دست پیش را گرفتند

معاون ورزشی پرسپولیس درباره شکایت سپاهان از این باشگاه گفت: عجیب است و دلیلش را نمی‌دانم، اما متاسفانه در فوتبال ما مد شده است که دست پیش بگیریم و می‌بینیم که مقصر هستیم، اما دست بالا می‌گیریم. قطعا اگر اتفاقی نیفتاده باشد تماشاگر خود به خود از خودش واکنش نشان نمی‌دهد و ضمن اینکه من قبلا بازی کردم می‌دانم که ما فوتبالیست بودیم و فرق می‌کنیم با فرد عادی که به عنوان تماشاگر به ورزشگاه می‌آید تا بازی را نگاه کند. ما باید فرقی داشته باشیم و سعه صدرمان بالاتر باشد و در استادیوم‌های زیادی بازی کردیم و بدتر از این الفاظی را به کار بردند و نباید عکس العمل نشان بدهیم. متاسفانه فضای مجازی به صورتی شده است که کوچکترین حرکات هر نفری روی ذره بین است و بازتاب در جامعه دارد.
انتظار از نورافکن به عنوان بازیکن ملی پوش بالا است

او درباره اینکه فیلمی در فضای مجازی آمده که همین حرکت نورافکن را بازیکن پرسپولیس در بازی با ملوان انجام داده است، گفت: من این حرکت ندیدم و تازه دارم می‌شنوم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم، اما بازیکن جایگاه بالایی دارد و باید خیلی صبر و تحملش در برابر بدترین حرکتی که تماشاچی انجام می‌دهد بالا باشد. هوادار می‌خواهد احساسات خود را در ورزشگاه خالی کند و تیمش برده یا باخته است و تحت فشار‌های زبانی قرار دارد و ما بخواهیم عکس العمل نشان بدهیم خیلی خوب نیست. ضمن اینکه از یک بازیکن ملی پوش توقعات از او بالاتر است. من راجع به شخصیت نورافکن بحثی ندارم، اما بازیکنی که در لیگ حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کند و در تیم ملی حضور دارد انتظار از او بالاست و ما نباید به راحتی از کوره دربیاییم و عکس العمل نشان بدهیم.

بادامکی درباره اینکه وضعیت شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه استقلال به کجا انجامید، گفت: ما همه دوست داریم عدالت برقرار شود و قانونی در ابتدای فصل چه درست چه غلط گذاشته شده است و همه تیم‌ها ملزم به رعایتش هستند. ما ۲۷ مهر ماه از استقلال شکایت کردیم، اما هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده است و امروز و فردا می‌کنند. من نمی‌دانم و بپرسید چرا برگزار نشده و تقریبا یک ماه گذشته است، اما هیچ کس جوابگو نیست. چطور برای پرسپولیس و سپاهان سریعا جلسه تشکیل شده است و خیلی زود رای دادند و از آن تیم ۴ امتیاز و از تیم ما یک امتیاز کسر شد، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است و این‌ها شبهه ایجاد می‌کند. اگر این قانون است برای همه هست و باشگاه تخلف کرده باید جوابگو باشد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه شاید باشگاه استقلال بتواند از این فرصت استفاده کند و مدارک جمع آوری کند، گفت: دقیقا همین طور است. ما فکر می‌کنیم زمان برای این تیم می‌خرند که بتواند مشکلاتش را حل کند و ما برای هواداران خود جواب داشته باشیم.

او درباره اینکه شرایط باشگاه پرسپولیس برای بازی‌های آسیایی چطور است، گفت: قطعا کادر فنی و بازیکنان مورد حمایت باشگاه هستند و این طور نبوده که حمایت نکنیم. ما به تیم خود ایمان داریم و برای هر تیمی پیش می‌آید که در طول فصل دچار افت شود و همه شرایط پرسپولیس را می‌دانند و مصدومیت‌هایی که داشتیم و بیماری که قبل از بازی با استقلال تاجیکستان در اردوی ما وجود داشت و همه اینا صدمه زد و اتفاقی که برای ما رخ داده خاص نیست. ضمن اینکه همه ما تلاش می‌کنیم که بهترین امکانات در اختیارشان بگذاریم و قطعا پرسپولیس به روز‌های خوب خود برمی گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: