April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۹۰۱
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
ایران صدها جلد کتاب به کتابخانه عمومی لغمان اهدا کرد.

همکاری ایران در تجهیز کتابخانه عامه ولایت  لغمان

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جلال آباد به کتابخانه عامه ولایت لغمان صد‌ها جلد کتاب اهدا کرد.

مجید صادقی دولت آبادی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جلال آباد در سفر به ولایت لغمان و دیدار با مولوی عبدالنور رسولی رئیس اطلاعات وفرهنگ ان ولایت، ضمن تأکید بر تأمین روابط فرهنگی طرفین، بر تجهیز کتابخانه عامه ولایت لغمان تأکید کرد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جلال آباد ۳۰۰ عنوان کتاب را به کتابخانه عامه ولایت لغمان اهدا کرد و گفت که در تجهیز این کتابخانه همکاری بیشتری صورت خواهد گرفت.

مجید صادقی دولت آبادی همچنین گفت: برای تأمین و تحکیم هرچه بیشتر روابط فرهنگی زمینه سفر برای خبرنگاران ولایت لغمان را به جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهد کرد.

مولوی عبدالنور رسولی رئیس اطلاعات وفرهنگ ولایت لغمان ضمن قدردانی از هدیه کتاب به کتابخانه عامه آن ولایت بر ادامه همکاری‌های فرهنگی تاکید کرد و خواستار فراهم نمودن تسهیلات بیشتر در صدور ویزا برای تاجران ولایت لغمان شد.

قبل از این هم سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران به کتابخانه دانشگاه لغمان صد‌ها جلد کتاب‌های علمی، تدریسی و اجتماعی هدیه کرده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: