کد خبر: ۴۰۴۹۰۴
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
رئیس پلیس فتای گیلان از شناسایی و دستگیری عامل توهین و اخاذی از شهروند گیلانی در فضای مجازی خبر داد.

عامل تهدید و اخاذی از شهروند گیلانی دستگیر شد

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، رئیس پلیس فتای استان گیلان گفت: با مراجعه یکی از شهروندان گیلانی به پلیس فتا مبنی بر انتشار مطالب توهین‌آمیز و اخاذی از وی در فضای مجازی، پیگیری موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

او از انجام تحقیقات فنی و تخصصی و بررسی موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا خبر داد و افزود: متهم این پرونده شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای گیلان با اشاره به اینکه متهم ابتدا بزه ارتکابی را انکار می‌کرد، تصریح کرد: این فرد پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان به جرم خود اقرار و هدف خود از این عمل را کسب درآمد اعلام کرد.

سرهنگ نقی‌مهر فعالیت در فضای مجازی را دارای ضوابط، قانون و مقررات مختص خود دانست و گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

او همچنین از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشابه، مراتب را به پلیس فتای استان گیلان اطلاع دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: