کد خبر: ۴۰۴۹۱۲
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
0
رئیس پلیس استان کرمانشاه به آغاز اقدامات امنیت محور پلیس کرمانشاه اشاره کرد.

آغاز اقدامات امنیت محور پلیس کرمانشاه

حاجیان رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان، مالخران، قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر اجرا و طی ماه‌های اخیر خوشبختانه نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.

عالی‌ترین مقام انتظامی استان کرمانشاه افزود: یکی از مهمترین نتایجی که اجرای این طرح‌ها به دنبال داشته دستگیری ۴۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۲ هزار و ۲۷۰ معتاد متجاهر از سطح شهر‌ها و روستا‌های استان بوده است، ضمن اینکه برخورد‌های بسیار خوبی هم با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در طرح امنیت محله محور، پلیس به کمک و همراهی مردم نیاز دارد، خطاب به حاضرین، گفت: ابلاغ ماموریت از شما و انجام آن از سوی پلیس باشد تا با این همراهی و هم افزایی بتوانیم امنیت پایدارتری را نه در حرف، بلکه در عمل ایجاد کنیم.

حاجیان از اجرای طرح کلانتریار در حاشیه طرح امنیت محله محور خبر داد و گفت: در این طرح هر شهروند نقش یک کلانتر را خواهد داشت و مسئولیت پیدا می‌کند برای ارتقاء امنیت محله خود با پلیس همکاری کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: