عملکرد دی ماه سال 1401 تا مهرماه 1402 اعلام شد؛
کد خبر: ۴۰۵۰۰۳
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
میزان حفاری اکتشافی در مجتمع سنگ آهن سنگان طی دی ماه سال 1401 تا مهرماه 1402 تا 186 درصد افزایش یافت.

حفاری اکتشافی در سنگان 186 درصد افزایش یافت

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، حفاری اکتشافی مجتمع سنگ آهن سنگان طی دی ماه سال ۱۴۰۰ تا مهرماه ۱۴۰۱ به میزان ۳۳۴۴ متر ثبت شد. با اقدامات توسعه ای، عملکرد حفاری این مجتمع طی دی ماه سال ۱۴۰۱ تا مهرماه ۱۴۰۲ به ۹۵۵۳ متر رسید که حاکی از رشد ۱۸۶ درصدی است.

همچنین میزان باطله برداری این مجتمع طی دوره مورد اشاره، به ۳۵ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۶۷۳ تن رسید که در مقایسه با دی ماه سال ۱۴۰۰ تا مهرماه ۱۴۰۱، رشد چهار درصدی را نشان می‌دهد.


رشد فروش دانه بندی و کلوخه

از سوی دیگر فروش سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگان در دی ماه سال ۱۴۰۱ تا مهرماه ۱۴۰۲ به میزان یک میلیون و ۷۵ هزار و ۱۹۴ تن بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (دی ماه سال ۱۴۰۰ تا مهرماه ۱۴۰۱) افزایش ۵۲ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین میزان فروش کلوخه مجتمع در مدت یاد شده (دی ماه گذشته تا مهرماه امسال) ۱۳ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۸۳۴ تن ثبت شد که افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

مجتمع سنگ آهن سنگان زیرمجموعه ایمیدرو و در شهرستان خواف استان خراسان رضوی قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: