April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۰۳۱
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
منابع خبری از بمباران عمدی مناطق مسکونی شلوغ در غزه توسط رژیم صهیونیستی و شهادت ۸۰ غیرنظامی در شهر خان‌یونس و ۳۱ شهید در مرکز نوار غزه از شب گذشته تا صبح امروز خبر دادند.

۸۰ شهید در خان‌یونس، ۳۱ شهید در مرکز غزه/ بمباران عامدانه اماکن شلوغ

به نقل از فلسطین‌الیوم، طی ساعات گذشته در جریان حملات رژیم صهیونیستی، ۸۰ فلسطینی در خان‌یونس به شهادت رسیدند.

یک منبع پزشکی در گفتگو با الجزیره نیز اعلام کرد که در حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی در اردوگاه النصیرات و البریج در غزه، ۳۱غیرنظامی به شهادت رسیدند.

صبح امروز نیز رژیم صهیونیستی با حمله به مجتمع‌های مسکونی در محله «تل‌الزعتر» واقع در شمال غزه ده‌ها نفر را به شهادت رساند و عده‌ای هم مجروح شدند و جستجو برای یافتن قربانیان و مجروحان همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر، دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه در گفتگو با العربی اعلام کرد که تیراندازی‌های گسترده‌ای در محوطه بیمارستان المعمدانی انجام شده است.

این دفتر اعلام کرد: رژیم صهیونیستی به طورعامدانه مناطق پرجمعیت و مسکونی را هدف قرار می‌دهد تا فلسطینی‌ها را مجبور به مهاجرت کند. رژیم صهیونیستی تمام قوانین و استاندارد‌های بین‌المللی را زیرپا گذاشته است.

دفتر اطلاع رسانی غزه تاکید کرد: درگیری‌ها به ورودی بیمارستان المعمدانی رسیده است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی فلسطین در نوار غزه روز گذشته نیز اعلام کرد که بر اثر تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه (طی ۴۳ روز گذشته)، ۱۲ هزار و ۳۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که در بین آنها، پنج هزار کودک و ۳۳۰۰ زن وجود دارد.

بنابر این گزارش، شمار زخمی‌های تجاوز ۴۳ روزه رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه نیز به ۳۰ هزار نفر رسیده که بیشر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: