April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در بازدید شهردار و اعضای شورای شهر سیرجان از شرکت گهرزمین مطرح شد؛
کد خبر: ۴۰۵۲۴۸
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
0
ظهر امروز شهردار و اعضای شورای شهر سیرجان به همراه جمعی از معاونین از قسمت های مختلف شرکت سنگ آهن گهرزمین بازدید نمودند و رئیس شورای شهر سیرجان مدیرعامل گهرزمین را مایه افتخار و امید جوانان و مردم سیرجان دانست.

گهرزمین؛

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، این بازدید که با حضور حسن خدامی رئیس شورای شهر سیرجان و تعدادی از اعضای شورا، علی اکبر کریمی پور شهردار، جمعی از معاونین شهرداری، محمدمحیاپور مدیرعامل گهرزمین و معاونین گهرزمین برگزار شد.

مدیرعامل گهرزمین ضمن اظهار خوشنودی و دلگرمی از حضور میهمانان خاطرنشان کرد؛ شرکت گهرزمین در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی می‌خواهد کار‌های ماندگاری انجام دهد و امیدواریم که اتفاقات بزرگی در سیرجان رقم بخورد.

محیاپور ضمن اشاره به رکورد‌های متوالی تمام خطوط تولیدی این شرکت در ۶ ماهه گذشته عنوان کرد؛ برگ برنده ما در گهرزمین نیروی انسانی است و اغلب پرسنل این شرکت در کارشان فوق العاده هستند.

حسن خدامی پور نیز با اشاره به هفته بسیج مدیرعامل گهرزمین را بسیجی عرصه اقتصادی دانست و او را از افتخارات سیرجان و مایه امید جوانان و مردم سیرجان معرفی کرد.

وی افزود؛ وقتی شرکت گهرزمین بیش از توان و ظرفیت اسمی اش تولید می‌کند یعنی پرسنل آن با تمام وجود تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند.

رئیس شورای شهر سیرجان؛ موفقیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در شرکت گهرزمین را موجب مشروعیت بخشی و ثبات نظام ارزیابی نمود.

در بخش دیگری از این مراسم شهردار سیرجان نیز با اشاره به اینکه مدیرعامل گهرزمین از مدیران بومی و خوشنام صنعتی است؛ عنوان کرد: نگاه او تحول گرا و برنامه‌های زیرساختی که برای شهر سیرجان دارد ستودنی است.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: