April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
برای اولین‌بار در شرکت بهره‌برداری مترو؛
کد خبر: ۴۰۵۳۷۶
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
0
معاون طرح و برنامه شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: برای اولین‌بار با همکاری مشاور و مدیران ارشد شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه بلوغ فرایندها در سطح کلان سازمانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

سطح بلوغ فرایندها در مترو ارزیابی شد

فرود لطفی گفت: معاونت طرح و برنامه شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در راستای دستیابی به اهداف شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۲، توجه ویژه‌ای را به پیاده‌سازی نظام مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار کرده است.


وی با اشاره به اینکه نظام مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار شامل تدوین معماری فرآیندهای کسب‌وکار، شناسایی و مدل‌سازی فرآیندهای وضع موجود، تحلیل و طراحی فرآیندهای مطلوب، پیاده‌سازی و جاری‌سازی فرآیندها و بهبود عملکرد شرکت از طریق پایش شاخص‌های کلیدی عملکرد فرایندهای کسب‌وکار است افزود: به منظور اجرای برنامه‌ریزی دقیق در این خصوص و ایجاد انسجام و افزایش اثربخشی در فعالیت‌های شرکت در این حوزه لازم بود سطح بلوغ فرآیندهای کسب‌وکار را از زوایای مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم تا علاوه بر ایجاد تصویر دقیق از وضعیت بلوغ فرآیندها بتوانیم برنامه‌ریزی اقدامات لازم را متناسب با سطح بلوغ انجام و از این طریق موفقیت آن را تضمین کنیم.


لطفی گفت: این ارزیابی در مرحله اول در سطح سازمان و بر بستر بن سازه (پلتفرم) از طریق مشاور و بر اساس مدل‌های معتبر، با همکاری مدیران ارشد انجام شد. 


معاون طرح و برنامه شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: این ارزیابی در گام دوم نیز، هفته آینده در سطح مدیران میانی و به تفکیک حوزه‌های مختلف شرکت انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: