April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر کارخانه احیا مستقیم چادرملو در گفتگوی اختصاصی با پول نیوز،
کد خبر: ۴۰۵۴۴۲
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
مدیر کارخانه احیا مستقیم چادرملو با بیان اینکه حجم تولید شرکت تا چهارم آذرماه به یک میلیون و دویست و چل و سه هزار تن رسیده ، گفت: توانستیم از سال گذشته تولید بیشتری داشته باشیم و از برنامه جلو هستیم.

چادرملو نسبت به سال گذشته تولید بیشتری دارد و از برنامه جلو هستیم

محمد ابویی مهریزی مدیر کارخانه احیا مستقیم چادرملو در گفتگو با پول نیوز در بیست نمایشگاه بین المللی ایران متافو با بیان اینکه حجم تولید چادرملو تا چهارم آذرماه 1402 به یک میلیون و دویست و چل و سه هزار تن رسیده است، گفت: توانستیم از سال گذشته تولید بیشتری داشته باشیم و از برنامه جلو هستیم.

 

مدیر کارخانه احیا مستقیم چادرملو در ادامه به مدیریت توقفات در شرکت چادرملو پرداخت و افزود:  باتوجه‌به اقدامت و برنامه‌ریزی های خوبی که در مدیریت توقفات گرفتیم، توانستیم از برنامه جلو باشیم و به تولید خوب و کیفی دست پیدا کنیم.

 

 

ابویی مهریزی گفت: تا این تاریخ توقفات برنامه‌ریزی شده را بگونه ای مدیریت کردیم تا تعمیرات اساسی کارخانه احیا در زمان محدودیت‌های گاز به خوبی و با سرعت هرچه بیشتر صورت گیرد چون تولید ۱۴۰۳ ما وابسته به این تعمیرات بسیار مهم است.

 

وی افزود: ظرفیت کارخانه چادرملو با 330 روز کاری یک میلیون و پانصد و پنجاه‌هزار تن است و هر چند از سال گذشته تقریباً ۳ ماه محدودیت گازی داشتیم اما علی رغم این محدودیت ها، با مدیریت خوبی که در قسمت برنامه‌ریزی تعمیرات صورت ‌گرفته توانستیم به رقم یک میلیون و ششصد هزار تن تولید برسیم که برابر میزان تولید دوره مشابه سال پیش است.

 

بیشتر بخوانید: چادرملو با تولید 11 میلیون تن کنسانتره بزرگترین تولید کننده کنسانتره کشور (+فیلم)

 

بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری ایران، "ایران متافو تهران ۱۴۰۲"، در تاریخ ۳ الی ۶ آذر در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزار است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: