April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عضو هیئت مدیره شرکت صبافولاد خلیج فارس در گفتگو با پول نیوز خبر داد:
کد خبر: ۴۰۵۴۵۱
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
0
عضو هیئت مدیره شرکت صبافولاد خلیج فارس: نیاز به واردات بیش از 30 میلیون یورو قطعات داشتیم که حدود 17 میلیون یورو از این مقدار را توانستیم بومی سازی کنیم و از شرکت های تامین کننده و تولید کننده داخلی استفاده کردیم.

بومی سازی 17 میلیون یورو قطعات مورد نیاز صبا فولاد خلیج فارس توسط متخصصین داخلی

ابراهیم جانقربان عضو هیئت مدیره شرکت صبافولاد خلیج فارس نخستین تولید کننده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) در کشور، در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی "ایران متافو" در گفتگو با خبرنگار پول نیوز با بیان اینکه رونق تولید با افزایش تولید، پایداری تولید و تولید باکیفیت ایجاد می شود، گفت: همه این موارد منوط به پشتیبانی های مختلفی است که باید در زنجیره تولید و زنجیره تامین در یک شرکت فولادی انجام بشود که همکاران ما در مدیریت خرید و زنجیره تامین مواد اولیه بخوبی اقدامات لازم را انجام داده اند.

 

عضو هیئت مدیره شرکت صبافولاد خلیج فارس در ادامه افزود: تامین مواد اولیه پایدار و تامین مواد اولیه باکیفیت نیازمند پشتیبانی تولید به لحاظ رساندن قطعات مورد نیاز کارخانه برای تداوم تولید پایدار شبانه روزی و تعمیر و نگهداری مستمر است که همانطور که گفتیم بخش مدیریت تامین و خرید به خوبی توانسته اند این بخش را پوشش داده و پشتیبانی کنند.

 

 

جانقربان سپس با بیان اینکه علاوه بر لزوم تامین مواد اولیه پایدار و با کیفیت و پشتیبانی تولید، پایداری تولید هر شرکت تولیدی منوط به فروش مناسب و سوداوری است تا شرکت بتواند زنجیره تامین، تولید و فروش را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد، گفت: همکاران ما در مدیریت فروش و بازاریابی تاثیر بسزایی در افزایش فروش شرکت در هشت ماه گذشته داشته اند بگونه ای که در خصوص برنامه های شرکت تا پایان سال مالی 30/9/1402 ما به بالای 95 درصد از بودجه مصوب سال مالی دست پیدا کرده ایم.

 

وی افزود: نمایشگاه هم محل تبادل نظر و هم آشنا شدن با شرکت های تامین کننده و هم شرکت های خریدار محصولات است و فضای مناسبی در نمایشگاه ایجاد می شود تا از آخرین دستاوردهای شرکت های ایرانی در حوزه بومی سازی فناوری و تکنولوژی ها متلع بشویم و بتوانیم از آنها استفاده کنیم. بطور مثال در ابتدای مدیریت جدید شرکت صبافولاد خلیج فارس نیاز به واردات بیش از 30 میلیون یورو قطعات داشتیم به کشور و حدو 17 میلیون از این مقدار را توانستیم بومی سازی کنیم و از شرکت های تامین کننده و تولید کننده داخلی استفاده کردیم که عدد بسیار قابل توجهی است.

 

بیشتر بخوانید: بحران فولادسازی‌ها از قطعی برق (+فیلم)

 

به گزارش پول نیوز، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی "ایران متافو" با حضور شرکت‌های مختلف در زمینه های فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی (مس، آلومينيوم، روی و...)، ریخته گری، قالب سازی، ماشین کاری، آهنگری، نسوزها، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی، از 3 الی 6 آذر ماه در تهران در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: