April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۴۷۸
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
0
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دستگاه پنتا پلاسما تصفیه هوا با فناوری‌های نوین در راستای ضد عفونی هوا طراحی و تولید شد.

طراحی و ساخت سیستم‌های تصفیه و پاکسازی هوا مبتنی بر فناوری پلاسمای اکتیو

اکبر تکری، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به ساخت دستگاه پنتا پلاسما برای تصفیه هوا با فناوری‌های نوین گفت: پنتا پلاسما طراحی و ساخت سیستم‌های تصفیه و ضدعفونی هوا مبتنی بر فناوری پلاسمای اکتیو با اخذ پروانه ساخت از اداره کل تجهیزات پزشکی است. این سیستم‌ها با استفاده از فناوری نوین پلاسما اکتیو در کنار ماژول‌های فیلتراسیون فرآیند تصفیه و پاکسازی هوا و سطوح را با راندمان بالا انجام می‌دهند.

او افزود: این سیستم‌ها با قدرت گرفتن از تکنولوژی پلاسما در مرحله اول نابودی و تخریب میکروارگانیزم‌ها شامل ویروس، باکتری، قارچ و ذرات آلاینده هوا را انجام داده و با تاثیر بر روی گرد و غبار و دود موجود در هوا آن‌ها را از هوا حذف می‌کند. تماس ذرات معلق، ویروس‌ها، باکتری‌ها، قارچ‌ها با راکتور پلاسما باعث تخریب سریع آن‌ها می‌شود که نهایتاً با عدم تکثیر آن‌ها از هوا حذف می‌شوند.

تکری اظهار کرد: ذرات پر انرژی تولیدی پلاسما با ذرات موجود در هوا وارد واکنش شده و موجب بزرگتر شدن آن‌ها می‌شود که این حالت جذب آن‌ها را حتی با فیلتر‌های درجه پایین‌تر ممکن می‌سازد. بو‌های مربوط با رئوسل‌های خانگی یا محصولات تمیز کننده توسط یون‌ها جذب شده و اکسید می‌شوند و از بین می‌روند. دستگاه‌های تصفیه پلاسما به ویژه در از بین بردن بوی طبیعی از مواد ارگانیک موثر هستند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تصریح کرد: مزیت‌های فیلتر پلاسمای تصفیه هوای تولید شده در شرکت ما دارای تخریب و تاثیر بر روی تمام میکروارگانیزم‌ها، دوستدار محیط زیست، حذف دود و ذرات گرد و غبار از هوا، عدم استفاده از مواد شیمیایی، افزایش عمر فیلتر‌های مرسوم، بی‌خطر، تاثیر پذیری آنی بدون ماژول مکمل، با کاربری مادام العمر فیلتر فعال، بدون نیاز به تعویض فیلتر با ریکاوری ساده و کارکرد ۲۴ ساعته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: