April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۴۹۹
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
شهردار پاریس ادعا کرد توییتر یک نرم‌افزار صهیونیست‌ستیز و فاضلاب جهانی است.

شهردار پاریس: توییتر فاضلاب گسترده جهانی است

آن هیدالگو، شهردار پاریس روز دوشنبه گفت که از شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) کناره‌گیری می‌کند. او توییتر را «فاضلاب گسترده جهانی» خواند و ادعا کرد توییتر ابزاری برای برهم زدن دموکراسی غربی است.

هیدالگو در مقاله‌ای در روزنامه فرانسوی لوموند نوشت: «تصمیم گرفتم X را ترک کنم. X در سال‌های اخیر به سلاح کشتار جمعی دموکراسی‌های ما تبدیل شده است».

این سوسیالیست ۶۴ ساله که در سال ۲۰۲۲ در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و در آن ناموفق بود در سال ۲۰۰۹ به توییتر پیوست و از کاربرانی بود مکررا از این پلتفرم استفاده می‌کرد.

او همچنین X را به ترویج «اطلاعات غلط»، صهیونیست‌ستیزی و نژادپرستی متهم کرد. شهردار پاریس افزود: لیست سوء استفاده‌ها بی‌پایان است. این رسانه به یک فاضلاب گسترده جهانی تبدیل شده است.»

با این وجود دفتر شهردار به خبرگزاری فرانسه گفت که حساب شهر پاریس روی X باقی خواهد ماند.

از زمانی که ایلان ماسک در سال ۲۰۲۲ مدیریت توییتر را به دست گرفت، تعدادی از چهره‌های سرشناس اعلام کردند که این پلتفرم اجتماعی محبوب را ترک می‌کنند، اما هیچ مهاجرت گسترده‌ای از آن صورت نگرفت.

چندین سیاستمدار از جمله تیری برتون، رئیس صنعت اتحادیه اروپا، اعلام کرده اند که علاوه بر حفظ حضور خود در X، در شبکه‌های رقیب حساب باز می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: