کد خبر: ۴۰۵۵۴۵
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از سایت موشکی مرصاد گفت: امروز سامانه‌ها و تجهیزات ما نه تنها برای مقابله با تهدیدات هوایی دشمن بلکه برای کم اثر کردن تهدیدات آن‌ها طراحی و ساخته می‌شود.

تاکتیک متناسب با تهدیدات طراحی کرده‌ایم

امیر سرتیب علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافندهوایی شهیدنیک اندیش تبریز از بخش‌های مختلف سایت موشکی مرصاد بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی این سایت موشکی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید گفت: با توجه به تهدیدات موجود در پیرامون ایران اسلامی و فرامنطقه در بالاترین سطح از آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی به صورت لحظه‌ای تحرکات هوایی را رصد و اقدامات تاکتیکی متناسب با تهدیدات را انجام می‌دهد، گفت: امروز سامانه‌ها و تجهیزات ما نه تنها برای مقابله با تهدیدات هوایی دشمن بلکه برای کم اثر کردن تهدیدات آن‌ها طراحی و ساخته می‌شود.

امیر صباحی فرد خاطرنشان کرد: علت اینکه دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند ناشی از اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مومن، متخصص و تجهیزات پیشرفته بومی برای کشور ایجاد شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: