داشتن فالوور واقعی و جذب ارگانیک دنبال کننده برای یک پیج، آرزوی همه ماست. اما گاهی علیرغم تمام تلاش هایی که برای تولید محتوا و تبلیغات داریم، کار به جایی پیش نمیرود و تعداد دنبال کننده های مان افزایش خاصی را شاهد نخواهد بود. حتی اگر بهترین محصولات را هم داشته باشیم، به این خاطر که تعداد فالوورهای ما کم است، افراد توجه خاصی به ما و پیج مان نخواهند کرد و همین موضوع سبب میشود که بسیاری از افراد در میانه راه ناامید شوند. اما واقعیت این است که بسیاری از پیج های موفقی که در فضای اینستاگرام میبینیم از روش های میانبر برای رسیدن به آن هدف استفاده کرده اند و این راه میانبر چیزی جز خرید فالوور نیست. در این نوشته قصد داریم تا راهنمای خرید 1m فالوور اینستاگرام واقعی را به شما شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

از کجا یک میلیون فالوور اینستاگرام در بلک فرایدی بخریم ؟

آیا خرید 1m فالوور اینستاگرام واقعی میتواند به رشد یک پیج کمک کند؟

حتما شما هم پیج های اینستاگرامی مختلفی را دیده اید که در مدت زمان کوتاه توانسته اند به موفقیت های بزرگی دست یابند. بخش قابل توجهی از این پیج ها با خرید فالوور اینستاگرام واقعی توانسته اند به این موفقیت ها دست یابند. با این حال  نمیتوان گفت که صرفا خرید فالوور اینستاگرام میتواند باعث این رشدها شده باشد. به این خاطر که تولید محتوای جذاب، برندینگ، تبلیغات، فعالیت مستمر و منظم، توجه به الگوریتم های اینستاگرام و مواردی از این قبیل نیز میتواند در این زمینه تاثیرات زیادی داشته باشد. اما خرید 1m فالوور اینستاگرام واقعی میتواند فرایند این رشد را بسیار سریع تر از قبل کند. اما خرید 1m فالوور اینستاگرام واقعی چگونه است؟ حتما در ذهن شما نیز سوالات زیادی در این زمینه وجود دارد که بهتر است به آنها پاسخ دهیم.

راهنمای خرید 1m فالوور اینستاگرام واقعی

اگر شما هم میخواهید که یک میلیون فالوور اینستاگرام واقعی خریداری کنید، نیاز است که موارد زیر را مدنظر داشته باشید:

یک سایت خوب برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام پیدا کنید

سایت های زیادی برای فروش فالوور اینستاگرام وجود دارد. اما آیا میتوان به همه آنها اعتماد کرد؟ قطعا خیر. بسیاری از این سایت ها در خوشبینانه ترین حالت ممکن فالوور واقعی در اختیار شما قرار نمیدهند. سایت های دیگری هستند که کلاهبرداری بوده و هیچ فالووری به اکانت شما اضافه نمیکنند. به همین خاطر نیاز است که حتما یک سایت خوب برای انجام این کار پیدا کنید. بر اساس تحقیقاتی که ما داشته ایم، دیجی فالوور یکی از بهترین گزینه ها و حرفه ای ترین سایت ها برای خرید 1m فالوور اینستاگرام واقعی است. این سایت از مزایای بسیاری همچون قیمت مناسب، فالوور واقعی و باکیفیت، پشتیبانی بعد از خرید و ... برخوردار است.

زمان مناسبی برای خرید 1m فالوور اینستاگرام واقعی در نظر بگیرید

هیچ پیجی از همان زمانی که ایجاد میشود نمیتواند یک میلیون فالوور داشته باشد. اگر پیج خود را تازه تاسیس کرده اید به هیچ عنوان برای آن فالوورهای زیاد خریداری نکنید به این خاطر که افراد دیگر متوجه خریداری فالوور توسط شما میشوند. بنابراین زمان مناسبی را برای خرید فالوور در نظر بگیرید. اگر نمیدانید که چه زمانی برای خرید فالوور مناسب تر است، میتوانید این سوال را از پشتیبان های سایت دیجی فالوور بپرسید.

تعداد مناسبی از فالوور را خریداری کنید

اگر اکانت شما کوچک است و مدت زیادی از ایجاد آن نگذشته است، به طور ناگهانی اقدام به خرید یک میلیون فالوور نکنید. این کار حتی ممکن است توسط الگوریتم های اینستاگرام شناسایی شود و پیج شما را محدود و حتی مسدود کنند. بهتر است که یک میلیون فالوور را به قطعه های بیشتری تقسیم کنید و برای مثال 20 بار 50 هزار فالوور خریداری کنید تا همه چیز طبیعی تر به نظر برسد.

به واقعی بودن فالوورها توجه زیادی داشته باشید

یکی از مهم ترین نکات برای موفقیت در خرید فالوور اینستاگرام این است که حتما فالوور واقعی خریداری کنید. فالوورهای واقعی میتوانند به افزایش میزان تعامل یا همان نرخ اینگیجمنت نیز بینجامند و به این ترتیب میزان موفقیت شما را افزایش دهند. سایت های خوبی مانند دیجی فالوور، فالوورهای واقعی و فعال در اختیار شما قرار میدهند و به رشد اکانت شما کمک شایانی خواهند کرد.

اکانت خود را به حالت پابلیک درآورید

اگر اکانت شما حالت پرایویت داشته باشد، باز هم میتوانید  اقدام به خرید فالوور کنید اما نیاز است که برای همه آنها دکمه Accept را بزنید تا فالوور شما محسوب شوند. زمانی که اقدام به خرید 1m فالوور اینستاگرام واقعی میکنید، زدن دکمه Accept برای همه آنها میتواند کار بسیار سخت و طاقت فرسایی باشد. بنابراین حتما پیش از خرید اکانت خود را به حالت پابلیک درآورید تا با این مشکل مواجه نشوید.

از کجا یک میلیون فالوور اینستاگرام در بلک فرایدی بخریم ؟

برای خرید فالوور رمز اکانت خود را به هیچ کسی ندهید

به هیچ عنوان نبایستی رمز اکانت خود را به کسی بدهید. برای خرید فالوور و ارائه آن به شما هیچ نیازی به داشتن پسورد و سایر اطلاعات امنیتی نیست. بنابراین اگر کسی ادعا کرد که برای فروش فالوور نیاز به رمز اکانت شما را دارد، مطمئن باشید که این فرد کلاهبردار است و میخواهد که دسترسی به پیج شما داشته باشد و از شما اخاذی کند. سایت های معتبر مانند دیجی فالوور به هیچ یک از اطلاعات امنیتی شما از جمله رمز عبور، ایمیل و مواردی از این قبیل احتیاج ندارند. تنها چیزی که نیاز است، آیدی یا همان یوزرنیم شما در اینستاگرام است تا بتوانند فالوورها را روانه اکانت شما کنند.

در لیست زیر ارزانترین قیمت های سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام در بلک فرایدی را میتوانید مشاهده کنید.

اسم محصول

قیمت برحسب 1000 عدد

قیمت 1000 عدد بعد از تخفیف

خرید فالوور اینستاگرام

  60000 تومان

 26500 تومان

خرید فالوور ایرانی

80000 تومان

47000 تومان

خرید لایک

7000 تومان

3050 تومان

خرید کامنت واقعی

100000 تومان

57000 تومان

خرید ویو

12000 تومان

6200 تومان

خرید ممبر پروکسی دار

 800000 تومان

550000  تومان

خرید ممبر آپلودر

 1000000 تومان

550000  تومان

خرید ممبر تلگرام

 60000 تومان

 20000 تومان

خرید فالوور فول ایرانی

 800000 تومان

 494000 تومان

 

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید خرید 1m فالوور اینستاگرام واقعی یکی از راهکارهای اساسی و اصلی افرادی است که توانسته اند در اینستاگرام به موفقیت زیادی دست یابند. در نتیجه اگر شما هم میخواهید که با این افراد به رقابت بپردازید، بهتر است که به فکر خرید 1m فالوور اینستاگرام واقعی از سایت های معتبر باشید. ما در این نوشته سعی کردیم تا در مورد خرید یک میلیون فالوور راهنمایی خوبی را ارائه دهیم. در نهایت لازم است یک بار دیگر به این موضوع اشاره کنیم که دیجی فالوور یکی از بهترین گزینه ها برای خرید فالوور در حجم بالاست. این سایت فالوورهای کاملا واقعی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و در سریع ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد داد.  

منبع: سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام 

https://www.xn--mgbaaanvhpcdt8npbvj3aa47pnpia.com/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: