April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۶۹۶
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
بانوی ۵۷ ساله مازندرانی ارثیه ۵ میلیارد تومانی خود را به هلال احمر اهدا کرد.

بانوی مازندرانی ارثیه ۵ میلیارد تومانی خود را به هلال احمر اهدا کرد

جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد:فوزیه بابایی بانوی ۵۷ ساله ساکن شهرستان سیمرغ استان مازندران در اقدامی ارزشمند ارثیه ۵ میلیارد تومانی خود را به جمعیت هلال احمر استان اهدا کرد تا در راستای توسعه زیرساخت‌های امدادی مورد بهره برداری قرار گیرد.

خانم بابایی متاهل، دارای ۳ فرزند و تحصیلات دیپلم می‌باشد. آنچه در زیر می‌خوانید گفتگوی ما با این بانوی خیر و داوطلب مازندرانی است.

فوزیه بابایی گفت:بیش از ۳ سال است که با جمعیت هلال احمر مازندران همکاری دارم و حسی که مرا به این سازمان وصل کرد تلاش صادقانه و بی ادعای اعضای این مجموعه برای کاهش درد و رنج مردم و کمک به همنوعان است.

او افزود:واقعیت این است که انسان از این همه شوق و شور جوانان و داوطلبان و امدادگران و نجاتگران هلال احمر روحیه می‌گیرد و حضور در جمع آنان باعث نشاط و تقویت امید در انسان می‌شود.

بابایی گفت:خدمات آن‌ها به مردم واقعا بی منت و بدون چشمداشت است. به نظر من تعریف انسانیت همین است.

او درباره اهدای زمین به جمعیت هلال احمر مازندران، گفت:ماجرای خاصی نداشت. زیاد پیچیده هم نبود. یک کار دلی بود. قطعه زمینی حدود ۵۰۰ متر مربع در بهترین نقطه شهرستان سیمرغ بعنوان ارثیه پدر مرحومم به من رسید که ارزش آن در حال حاضر بیش از ۵ میلیارد تومان است.

بابایی گفت:برای خشنودری خدای متعال و شادی روح پدرم و در راستای مشارکت در امور عام المنفعه و کمک به همنوعان نیازمند، آن را به هلال احمراستان اهدا کردم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: