April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۷۳۵
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
اداره پلیس نیویورک اعلام کرد یک مرد ۳۸ ساله با حمله به یک خانواده، ۴ تن از اعضای آن را کشت و دو تن از ماموران پلیس را مجروح کرد.

مردی آمریکایی با حمله به یک خانواده ۴ نفر از آن‌ها را کشت

به گفته اداره پلیس نیویورک، چهار عضو خانواده در یک حمله چاقو در اوایل صبح یکشنبه در کوئینز کشته شدند. مهاجم یک فرد دیگر در خانه و دو افسر پلیس را زخمی کردند.

براساس گزارش ان بی سی نیوز، جف مدری، رئیس بخش NYPD (اداره پلیس نیویورک) گفت که پلیس در ساعت ۵:۱۰ صبح پس از تماس یک دختر جوان و گزارش اینکه پسرعمویش اعضای خانواده اش را می‌کشد، به یک محل سکونت Far Rockaway رفت.

دو افسر پلیس نیویورک که در حال گشت‌زنی بودند با مردی که بعدا مشخص شد مظنون و یکی از اعضای خانواده قربانیان است، در یک خیابان روبرو شدند. پلیس گفت که او در حال ترک محل سکونت و حمل چمدان بود که او را برای پرسیدن چند سوال متوقف کردند.

یکی از ماموران گفت که مظنون پس از حدود ۱۰ ثانیه مکالمه معمولی، چاقویی را روی مأموران کشید و یکی از آن‌ها را از ناحیه گردن و دیگر را از ناحیه سر مجروح کرد.

یک افسر اسلحه خود را بیرون آورد و به مظنون ۳۸ ساله شلیک کرد. پلیس گفت که او به بیمارستان محلی منتقل شد و در بدو ورود اعلام شد که مرده است. پلیس گفت که مأموران بیشتری به خانه رفتند و دختر ۱۱ ساله‌ای را دیدند که جلوی خانه دراز کشیده بود. او از جراحات وارد شده جان سالم به در نبرد.

به گفته مدری، افسران تلاش کردند تا وارد خانه شوند تا به بقیه قربانیان برسند، اما با آتشی که در اتاق نشیمن روشن شده بود متوقف شدند. آتش نشانی شهر نیویورک وارد عمل شد و آتش را خاموش کرد. جو کنی، رئیس کارآگاهان پلیس نیویورک گفت که پلیس معتقد است مظنون هنگام خروج از خانه، مبل راحتی را آتش زده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: