April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۷۶۳
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: دانشگاه شهید بهشتی اتصال صد درصدی به پنجره واحد دارد و دانشجو می‌تواند همه خدماتی که می‌خواهد را دریافت کند.

اتصال صد درصدی دانشگاه شهید بهشتی به پنجره واحد/ ایجاد تحول در علوم انسانی در دست اقدام

اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند این روز‌ها یکی از مورد توجه‌ترین موضوعات دولت و از مهم‌ترین مسئولیت‌های محول شده به دستگاه‌ها است.

پیرامون همین موضوع، محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر وضعیت اتصال این دانشگاه به پنجره خدمات دولت هوشمند بیان کرد: ما به پنجره هوشمند متصل هستیم؛ اما شرایط دانشگاه طوری نیست که ما بخواهیم خدماتی را به صورت عمومی ارائه دهیم. در دانشگاه شهید بهشتی همه چیز در یک کانال انجام می‌شود. ما در حال حاضر متصل هستیم و دانشجو می‌تواند وارد شود و همه خدماتی که می‌خواهد دریافت کند.

او تاکید کرد: دانشگاه شهید بهشتی اتصال صد درصدی دارد.

آقامیری همچنین درباره وضعیت رشته‌های علوم انسانی و ایجاد تحولاتی در این زمینه، بیان کرد: بهترین رشته‌های علوم انسانی را در دانشگاه داریم؛ اما به طور کلی علوم انسانی نیاز به تحول دارد. پنج سال دیگر این اوضاع علوم انسانی شاید مشکل ما را حل نکند. بهترین رتبه‌های زیر ۱۰۰ در رشته‌های مختلفی، چون حقوق، روانشناسی، فنی و مهندسی و معماری در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: در راستای ایجاد تحول در رشته‌های علوم انسانی، انجام اقداماتی در این راستا شروع شده و تمام تلاشمان این است که شرایطی که در آن هستیم و پیش می‌رویم را متحول کنیم. سند تحول نیز در ارتباط با همین موضوع تدوین شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: