April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

صرافی تاپ چنج (top change) که با نام اختصاری "TC Pay" نیز شناخته می شود، یک از محبوب ترین پلتفرم های نقل و انتقالات مالی به شمار می رود که پرداخت ریالی به $ [دلار] را تسهیل می کند. این صرافی میان ایرانیان با نام های دیگری همچون « تی سی پی» یا " TC Pay" نیز شناخته می شود. تاپ چنج- top changeیک صرافی بزرگ و محبوب است که میان معامله گران ایرانی از شهرت بالایی برخوردار است. چراکه این صرافی با ارائه روش های واریز/برداشت ریالی، ترید را برای معامله گران ایرانی تسهیل می کند. اگر کنجکاو هستید که دقیقا تی سی پی چیست؟ و چطور می توان حساب خود را در صرافی تاپ چنج شارژ کرد، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

تاپ چنج چیست -  صرافی TC Pay

 

صرافی تاپ چنج یکی از محبوب ترین سرویس های پرداختی است که نقل و انتقالات مالی به شکل ریالی را نیز ارائه می دهد.

 آشنایی با صرافی تاپ چنج (top change) + معرفی ویژگی ها و خدمات

برای آنکه عمیقا درک کنید " تاپ چنج چیست" باید یک معامله گر فارکس باشید! زیرا این صرافی یک پلتفرم معاملاتی جامع برای نقل و انتقالات پولی در بروکرهای فارکس را ارائه می دهد. درواقع صرافی تاپ چنج به طور انحصاری برای تبادلات مالی در کارگزاری های فارکس مورد استفاده قرار می گیرد. این صرافی در ابتدا هم برای کریپتوکارنسی ها [ارزهای دیجیتال/رمزارز] و هم برای جفت ارزهای فارکس مورد استفاده قرار می گرفت. با گذشت زمان، این صرافی خدمات خود را تفکیک کرد و صرافی گرین چنج (Green Change) را برای ارزهای دیجیتال ارائه کرد.

در حال حاضر، صرافی TC Pay در راستای خرید/فروش ارز، انتقال پول، واریز-برداشت ریالی و ... مورد استفاده معامله گران فارکس به خصوص ایرانیان، قرار می گیرد. تی سی پی در سال 2007 به عنوان یک پلتفرم " PSP " شروع به فعالیت کرد. PSP  [راه حلی برای ارائه خدمات پرداخت] روش جدید پرداختی نسبت به نقل و انتقالات مالی سنتی را ارائه می دهد که معامله گران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب کرده است.

 

ویژگی های صرافی تی سی پی

 

مشخصات

نام صرافی

تاپ چنج/TC Pay

سال تأسیس

2007

آدرس سایت تاپ چنج- TC Pay

https://www.topchange.net/fa

دفتر مرکزی

امارات و قبرس

ارائه خدمات به ایرانیان

✔️

واریز/برداشت ریالی

  ✔️

نوع سرویس

سرویس پرداختی PSP [Payment Solution Provide]

پشتیبانی از زبان فارسی

✔️

خدمات

شارژ حساب بروکر های فارکس/تبادل ارز/ خرید و فروش ووچر

حداقل واریز/برداشت

500 هزار ریال-501 هزار ریال

 

خدمات صرافی تاپ چنج:

در این بخش می خواهیم شما عزیزان را با خدماتی که صرافی تاپ چنج در اختیار مشتریان خود می گذارد، آشنا کنیم:

  • خرید ارز،

  • تبدیل ارز؛

  • واریز/برداشت موجودی؛

  • شارژ کیف پول دوستان از طریق پرداخت بانکی-انتقال داخلی؛

  • شارژ حساب از طریق حواله بانکی، واریز نقدی و پول الکترونیک؛

  • پشتیبانی از ارزهای $ [دلار]، € [یورو]، AED [درهم] و...؛

  • واریز/برداشت ریالی؛

  • مدیریت حساب.

آیا صرافی تاپ چنج معتبر است؟! | اعتبار سنجی سایت تی سی پی (TC Pay)

در مواجهه با پرسش "آیا صرافی تاپ چنج معتبر است؟" در یک کلمه می توان گفت بله! این صرافی از سال 2007 تا به امروز در حال خدمت رسانی به معامله گران فارکس بدون هیچ مشکلی است. از سوی دیگر، به جرئت می توان گفت که 90% از معامله گران ایرانی از صرافی تی سی پی برای نقل و انتقالات مالی خود استفاده می کنند. این امر نشان دهنده ارائه خدمات با کیفیت و بدون مشکل تاپ چنج برای ایرانی ها است. در نتیجه، می توان گفت top change از اعتبار بالایی در میان معامله گران برخوردار است و خدمات عالی رتبه ای را در اختیار تریدرها [به خصوص افراد ایرانی] قرار می دهد.

 

پیشنهاد می کنیم برای بررسی صرافی تاپ چنج و یا آشنایی با موضوعاتی همچون شماره کیف پول تاپ چنج، مدت زمان برداشت پول از تاپ چنج، روش های کلاهبرداری تاپ چنج، دفتر تاپ چنج کجاست؟ و دیگر موارد مرتبط با صرافیTCPAY؛  

می توانید به وبسایت های معتبر در زمینه بازار مالی فارکس مانند وبسایت خدمات انحصاری! بروکرهای فارکس و باینری آپشن خانه فارکس من ifxhome، ایران بروکر Iranbrokers و اینوست پدیا Investopedia مراجعه و تحقیق کاملی در این زمینه انجام دهید.

 

آموزش صرافی تاپ چنج | ثبت نام + احراز هویت + شارژ حساب top change

همان طور که ذکر شد تاپ چنج یکی از بهترین صرافی های فعال در زمینه نقل و انتقالات ارزی است که به راحتی می توان با استفاده از این صرافی، پرداخت های فارکس را تسهیل کرد. البته، برای استفاده از این پلتفرم ابتدا باید ثبت نام کرده و سپس احراز هویت خود را تکمیل کنید؛ پس از آن می توانید حساب خود را شارژ کنید و نقل و انتقالات مالی خود را در کسری از ثانیه انجام دهید. مراحل استفاده از تاپ چنج- TC Payبه شرح زیر می باشد:

  • ثبت نام؛

  • احراز هویت؛

  • شارژ حساب تاپ چنج.

  1. ثبت نام در صرافی تاپ چنج

ثبت نام در پلتفرم معاملاتی تی سی پی بسیار آسان است، چراکه این صرافی از زبان فارسی پشتیبانی می کند. برای ثبت نام در تاپ چنج ابتدا باید وارد وب سایت رسمی این پلتفرم شوید که آدرس آن را در ادامه ذکر کرده ایم. سپس، از نوار بالای صفحه بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک و ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد کنید. کد تاییدی که از سوی صرافی تاپ چنج برای شما ایمیل می شود را وارد کنید تا ثبت نام شما انجام شود.

  • آدرس سایت تاپ چنج: https://www.topchange.net/fa

ثبت نام در صرافی تاپ چنج

نحوه ورود و ثبت نام به صرافی تی سی پی

 

  1. نحوه احراز هویت تاپ چنج-تی سی پی

مراحل احراز هویت در صرافی تاپ چنج بسیار ساده است. برای این کار تنها کافی است از نوار بالایی در سمت چپ سایت، بر روی گزینه «پروفایل» کلیک کنید. در این بخش باید شماره همراه خود را وارد کنید، اطلاعات شخصی خواسته شده را کامل کنید و تعهد نامه را بپذیرید.

احراز هویت در صرافی تی سی پی

نحوه احراز هویت در صرافی تاپ چنج TC Pay

 

  1. شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج

از آنجا که شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج یکی از رایج ترین روش های پرداختی در فارکس است، در این بخش می خواهیم مراحل این فرایند را توضیح دهیم. برای نحوه شارژ ابتدا باید به کابین-پروفایل شخصی خود رفته و جزئیات انتقال پول را وارد کنید. منوی انتقال پول برای شما باز می شود که می توانید تمام جزئیات تراکنش را در آن وارد کنید. کیف پولی که می خواهید واریز وجه در آن را انجام دهید انتخاب کرده و آدرس را وارد کنید. مراحل شارژ حساب بروکر آلپاری با تی سی پی:

  • ورود به کابین شخصی آلپاری و انتخاب واریز؛

  • وارد کردن اطلاعات اولیه؛

  • وارد کردن جزئیات انتقال پول؛

  • تایید جزئیات؛

  • ورود به صرافی تاپ چنج؛

  • انتخاب کیف پول tc pay؛

  • و اتمام واریز می باشد.

 

نظر کارشناس:

در این مقاله گفتیم که صرافی تاپ چنج چیست و چه کاربردهایی دارد... صرافی تاپ چنج-تی سی پی (TC Pay/ top change) یکی از محبوب ترین صرافی های فعال در زمینه ارز دیجیتال و فارکس است که خدمات مالی را به بهترین نحو در اختیار معامله گران قرار می دهد. این صرافی از واریز/برداشت ریالی به $ نیز پشتیبانی می کند که همین امر باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن در میان معامله گران ایرانی شده است. درواقع افرادی که در بازار فارکس فعالیت می کنند، دقیقا می دانند که تی سی پی چیست! چراکه این صرافی در صدر پلتفرم های پرداختی در عرصه فارکس قرار دارد.

منبع: ifxhome خانه فارکس من -  topchange سایت رسمی تاپ چنج

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: