April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت؛
کد خبر: ۴۰۵۷۹۷
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا روز(13 آذر) با حضور وزیر صمت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شد.

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا آغاز به کار کرد

عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: از سال ۲۰۱۹ با امضای توافق ترجیحی با اتحادیه اقتصادی اوراسیا مبادلات تجاری ایران با کشور‌های عضو ۴۰ درصد رشد داشته است.

وی اظهار کرد: عرصه نمایشگاه، زمینه تعامل ارزشمندی برای صاحبان بنگاه‌های اقتصادی به وجود می‌آورد تا شاهد رونق، توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی و اجرای پروژه‌های مشترک سرمایه گذاری باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه ضمن اشاره به نقش کلیدی ایران در منطقه، تاکید کرد: با امضای توافق تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اوراسیا در آینده نزدیک و دسترسی به بازار ۱۸۰ میلیون نفری منطقه، شاهد همکاری‌های بیشتر تجاری با کشور‌های عضو خواهیم بود.

دومین نمایشگاه تخصصی اوراسیا، از امروز (۱۳ آذر) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، گشایش یافت که تا ۱۶ آذر برگزار خواهد شد و شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این نمایشگاه حضور دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: