April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۸۲۰
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
رئیس دپارتمان فوتبال بانوان استان تهران گفت: پرسپولیس برای شرکت در لیگ استان اعلام آمادگی کرده و استقلال هم به زودی در این زمینه به ما پاسخ می‌دهد.

دربی بانوان پرسپولیس و استقلال در لیگ فوتبال استان تهران؟

عطیه محب‌زاده که اخیراً در هیئت فوتبال استان مسئولیت گرفته و امور بانوان را انجام می‌دهد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: باشگاه پرسپولیس برای نخستین بار جهت شرکت در لیگ فوتبال استان تهران اعلام آمادگی کرده است.

رئیس دپارتمان فوتبال بانوان استان تهران درخصوص استقلال اظهار داشت: با مسئولان استقلال هم صحبت کرده‌ام و قرار است به زودی جواب دهند. اگر این اتفاق بیفتد خیلی خوب خواهد شد، چرا که همیشه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس جذاب است و این اتفاق می‌تواند در بانوان رخ دهد.

وی در خصوص برگزاری لیگ برتر و دسته یک فوتبال استان تهران گفت: درصدد هستیم در آیین نامه برگزاری مسابقات هم تغییراتی بدهیم، چون متقاضیان مسابقات زیاد هستند. در این یک هفته که فراخوان شرکت در مسابقات را داده‌ایم شاهد استقبال زیادی بوده‌ایم.

محب‌زاده در پاسخ به این پرسش که چرا تیم‌های حومه استان تهران در لیگ‌های استان حضور نداشته یا کم هستند، گفت: در تهران مسابقات لیگ فوتبال با قوانین خاص خودش برگزار می‌شده و تعداد محدود بوده است. سهمیه‌ای به تیم‌های شرکت کننده می‌دادند و در نهایت مسابقات با حضور ۱۲ تیم انجام می‌شد. تیم‌های حومه را هم شرکت نمی‌دادند و به آن‌ها سهمیه‌ای تعلق نمی‌گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما به تیم‌های حومه این اجازه را داده‌ایم که در مسابقات شرکت کنند و خوشبختانه استقبال خوبی هم شده است. تاکنون ۲۰ تیم از هیئت‌های استانی و باشگاه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از دی ماه مسابقات لیگ را استارت بزنیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: