کد خبر: ۴۰۵۸۳۵
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
آمریکا قصد دارد، با تدوین برخی سیاست‌ها، استفاده از هوش مصنوعی و سایر رسانه‌ها در راستای فریب مخاطبان را محدود کند.

انتخابات آمریکا و ترس فراگیر از تأثیر هوش مصنوعی

ایالت میشیگان آمریکا قصد دارد، با تدوین برخی سیاست‌ها، استفاده از هوش مصنوعی و سایر رسانه‌ها در راستای فریب مخاطبان را محدود کند.

طبق قانونی که انتظار می‌رود در روز‌های آینده توسط فرماندار این ایالت، گرچن ویتمر امضا شود، کمپین‌های انتخاباتی ایالتی و فدرالی باید استفاده از هوش مصنوعی در فرایند تولید تبلیغات سیاسی را در میشیگان اعلام کنند. قانون مذکور، همچنین استفاده از محتوای دیپ‌فیک بدون نشانه‌گذاری شفاف را تا ۹۰ روز پس از انتخابات نیز ممنوع است.

بر اساس قانون میشیگان، هر شخص، کمیته یا نهادی که تبلیغات یک نامزد را بر عهده دارد، باید استفاده خود از هوش مصنوعی مولد را به وضوح اعلام کند. همچنین محتوا‌های دیپ‌فیک که تا ۹۰ روز پس از انتخابات منتشر می‌شوند، ملزم به اعلام شفاف ماهیت محتوا به بیننده هستند.

نقض قوانین پیشنهادی می‌تواند، تا ۹۳ روز زندان، هزار دلار جریمه یا هر دوی این احکام را برای کمپین‌های انتخاباتی به دنبال داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: