کد خبر: ۴۰۵۹۶۹
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در ادامه پایش ویلاهای خالی از سکنه در استان، گاز ۷۰۰ ویلا قطع شد، گفت: وصل گاز برای بار اول مستلزم تعهد است ولی اگر بار دوم تکرار شود نسبت به قطع گاز اقدام خواهیم کرد.

گاز ۷۰۰ ویلای خالی از سکنه مازندران قطع شد

دردسر خوش‌نشینی و خانه‌های دوم به موضوع انرژی باز شد، ماجرا از این قرار بود که ماموران شرکت گاز طی پایش‌های انجام شده با ویلا‌هایی مواجه شدند که خالی از سکنه بودند، اما مصرف گاز داشتند، دلیلش هم روشن ماندن استخر‌ها و سایر مصارف بود.

درست روز‌هایی که سرمای هوا زمستانی شده و برخی از هموطنان ما با افت فشار گاز مواجه و حتی از گرما محروم می‌شوند برخی برای استراحت چند روزه در طول سال مصرف‌شان چندین برابر مردمی است که سکونت کامل دارند.

سروصدای فیش‌های میلیونی گاز در تریبون نماز جمعه هم اعلام شد؛ به‌طوری‌که آیت‌الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: قرآن کسانی را که اسراف، ریخت و پاش، مصرف‌های گزاف و بیهوده دارند را اخوان‌الشیاطین معرفی می‌کند، مثلا در این فصل عده‌ای بیش از اندازه مصرف گاز دارند به‌طوری‌که قبض یک ویلا در استان در طول یک ماه ۵۰ میلیون تومان صادر شده؛ درحالی‌که مسوولان امر نباید فقط به دریافت جریمه اکتفا کنند، چون گاز خانه دیگران محدود شده، باید در کنار جریمه گازش قطع شود، یک رویه بد در کشور ما این است که می‌خواهیم با جریمه ساماندهی کنیم.

قاسم مایلی رستمی اظهار کرد: کار پایش ویلا‌های خالی از سکنه حدود ۱۰ روزی در استان مازندران شروع شده است.

وی افزود: طی ۱۰ روزی که عملیات پایش ۲۵۰هزار ویلای خالی از سکنه تاکنون گاز ۷۰۰ مورد از آن‌ها قطع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اخطار قطع گاز برای مالکان ویلا‌های خالی از سکنه، تصریح کرد: حین پایش این ویلا‌ها اگر متوجه شویم که سکونتی در این ویلا نداشته باشد، ولی گاز روشن باشد قطعا نسبت به قطع گاز اقدام خواهیم کرد.

مایلی رستمی اظهار کرد: موضوع مهم اینکه وصل گاز برای بار اول مستلزم تعهد است، ولی اگر بار دوم تکرار شود نسبت به قطع گاز اقدام خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه انرژی گاز از یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر به ما می‌رسد، گفت: هزینه‌های سنگین استخراج و بهره‌برداری را داریم، اما برای مردم این انرژی ارزان حساب می‌شود که لازم است از مصارف غیرضروری پرهیز شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: