April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۰۲۳
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
بیست وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی دستاورد‌های پژوهش، فن‌آوری و فن بازار با حضور واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۲۰ الی ۲۲ آذر در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دستاوردهای واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد، در نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای پژوهش، فن‌آوری و فن بازار

همزمان با هفته پژوهش، بیست و چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فن‌آوری و فن بازار از تاریخ ۲۰ الی ۲۲ آذر ۱۴۰۲ با حضور بخش‌های پژوهش، فنی، مرکز رشد، کوتاه مدت از واحد الکترونیکی در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واقع در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، دستاورد‌ها و محصولات گوناگون اعم از «سامانه واداروم»، «سامانه وادانا»، «سامانه مرکز آموزش‌های تخصصی (آزاد)»، «سامانه پاسخگویی (تیکتینگ)»، «قلک شهریه (اون جیب)»، «سامانه دانشجویار» و «شماره» از طرف واحد الکترونیکی ارائه خواهند شد. همچنین مراکز همکار با مرکز رشد این واحد محصولات خود را مانند «بازی ساز باش»، «آزمایشگاه مجازی مدارس (بیازما)»، «پلتفرم آموزشی فراهوش» و «نرم افزار کاربردی مدیسا» معرفی خواهند کرد. شرکت‌های «پرنیان پوش»، «پی استار» و «طلیعه سبز زجاج» نیز از طرف مرکز رشد واحد الکترونیکی در این نمایشگاه حضور داشته و به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت.

برای آشنایی با محتوای نرم افزار‌ها و محصولات به ادامه مطلب توجه فرمایید.

سامانه پاسخگویی یا «تیکتینگ»: بستری برای تسهیل ارتباط میان دانشجویان و دانشگاه به شمار می‌رود و به دانشجو اجازه می‌دهد تا سوالات خود را از بخش‌های مختلف پرسیده و در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کند.

«وادانا»: این سامانه برای برگزاری و مدیریت کلاس‌های برخط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به تجربه کاربری و نیاز دانشجویان طراحی شده است.

«سامانه مرکز آموزش‌های تخصصی (آزاد)»: این سامانه برای برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین (برخط) و آفلاین (برون‌خط) طراحی شده است که از قابلت‌های آن می‌توان به ثبت نام در کلاس‌ها، برگزاری کلاس‌های برخط، مدیریت فرآیند آموزشی و دریافت گزارش‌های جامع متناسب با نیاز سازمان اشاره کرد.

سامانه «واداروم»: این سامانه قابلیت مدیریت جلسات کاربری و گروه‌ها در دانشگاه آزاد را فراهم می‌کند و با امکان ایجاد گروه‌های مختلف برای کاربری، امکان مدیریت جلسات را افزایش می‌دهد.

«قلک شهریه (اون جیب)»: این محصول دانش بنیان، دارای اپلیکیشن و وب بوده، ماهیت این محصول بازگشت وجه است؛ به این معنا که هر دانشجو با خرید مایحتاج خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد شرکت، تخفیف در شهریه دریافت می‌کند.

«دانشجویار»: این محصول تمامی امور دانشجویان به جز موارد آموزشی از قبیل خوابگاه، سلف، بوفه، کارت هویت دیجیتال و ... را برعهده دارد.
«شماره»: شبکه مجازی ارتباطات روشمند هوشمند دانشگاه است که برای تعاملات جامعه فرهیخته طراحی شده است.

«بازی ساز باش»: این مجموعه و سایت با هدف آموزش به علاقه‌مندان حوزة ساخت بازی‌های ویدیویی راه اندازی شده است. در این سایت دوره‌های آموزشی متنوع اعم از رایگان و غیر رایگان برای استفادة علاقه‌مندان به این حوزه تدوین و تهیه می‌شود.

«آزمایشگاه مجازی مدارس (بیازما)»: در این سایت، فعالیت‌ها و آزمایش‌های کتب درسی علوم (فیزیک، شیمی، زیست و زمین شناسی) و ریاضی در بستر مجازی و شبیه سازی شده برای استفاده در مدارس با هدف رفع مشکل کمبود یا نبود امکانات آزمایشگاهی و آموزشی پیاده سازی می‌شود.

شرکت خلاق و فن‌آور پرنیان پوش، احیاگر ابریشم ایران: نخستین تولید کننده محصولات سلامت محور ابریشمی در ایران و جهان است و تلاش می‌کند با فرهنگ سازی در خصوص استفاده از محصولات ابریشمی، گامی در راه بالا بردن سطح سلامتی جامعه بردارد.

شرکت دانش بنیان پی استار به عنوان بستری برای ارائه درگاه پرداخت اینترنتی، فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان پرداخت یار رسمی بانک فعال است.

شرکت طلیعه سبز زجاج: تولید کننده شیشه‌شوی و پاک‌کننده و دارای چهار محصول؛ شیشه‌شوی گیاهی و ارگانیک، پاک کننده چوب و پارکت، پاک کننده گیاهی سطوح، شیشه‌شوی گیاهی و ارگانیک خودرو است.

«پلتفرم آموزشی فراهوش»: این سکوی نرم افزاری با رویکرد آموزش منحصر به فرد به کمک هوش مصنوعی طراحی شده و دارای بخش‌های کاربردی اعم از برگزاری آزمون‌های درسی و روان‌شناسی، دسترسی به ابزار‌های کمک درسی، ارتباط با مشاوران و ... است.

«نرم افزار کاربردی مدیسا»: اپلیکیشن مدیسا یک سرویس مدیریت شارژ ساختمان است که به مدیر مجتمع ساختمانی کمک زیادی برای مدیریت قانونی و مطلوب مجتمع تحت مدیریت خود می‌کند و همچنین تمامی نیاز‌های یک خانواده را در سریع‌ترین زمان و به‌نحو احسن برآورده می‌کند، این سرویس در فاز نخست، از طریق اپلیکیشن تلفن همراه قابل دسترسی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: